Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino Junior! Iværksætterforum for unge under 18!!!! Hvad synes i?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 07:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har i henhold til min sidste tråd, en opfordring til dem der kan.

Amino Junior, et miniAmino for de yngste der søger råd og vejledning og IKKE begrænsninger i form af løftede pegefingre.

Mvh Sue

Fra Ringsted
Tilmeldt 15. Nov 06
Indlæg ialt: 297
Fra  Lampeguru.dk Skrevet kl. 07:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes at ideen er skidt.. :-)

De unge herunde har uden tvivl også brug for de mere erfarnes gode råd og hjælp.
Desuden er der jo "De unge helte" herinde, er det ikke lidt det du søger?

Lamper til enhver smag - Nu over 2000 lamper! LampeGuru.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke hvordan andre læser dagens nye indlæg. Default er jo "Alle", så med mindre man vælger kun at læse tråde i bestemte fora, kommer juniorenes indlæg jo stadig op. Selv om jeg havde muligheden, ville jeg ikke vælge dem fra. Jeg er ganske vist ikke så flink til at kommentere dem, men jeg gør det, hvis jeg har noget fornuftigt at bidrage med.

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu var det slet ikke tiltænkt at de skulle ud herfra, det kan de der har læst mit forrige indlæg forstå.... jeg er netop GLAD for at de er her.

Men jeg synes måske at de burde have en eller anden form for guide eller mulighed for at få ekspert rådgivning omkring opstart o.l. som vi andre har mulighed for at få. Nu er det jo sådan at der er MANGE herinde som har gode intensioner men som desværre skyder efter mål, på de unge fordi de enten er trætte af at få stillet de samme spørgsmål igen og igen eller fordi de synes de er useriøse.

Hér synes jeg at de der fungerer som eksperter for os andre, måske også kunne agere eksperter overfor de unge som lige så meget som alle andre, har brug for de rigtige råd, og ikke løftede pegefingre.

Men nu er den jo smidt op... så selvom der er "de unge helte" synes jeg personligt stadig at der kunne være plads til en guide for de helt unge der kan strukturere det kaos der er, når man vil starte som selvstændig. Hér er det jo også vigtigt at holde dem til deres skole samtidigt med at iværksætteriet kan holdes som sidebeskæftigelse.

Bare en tanke herfra  - jeg kan personligt ikke selv lave sådan en side og har ikke tid kva mine andre projekter, men håber da alligevel nogen gider. Der er plads til meget meget mere for de unge... vi var der selv engang, og havde ingen troet på os, hvor var vi så idag!

:)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)