Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søges: Billig og pålidelig tekstforfatter

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jan 13
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino'er.

Jeg søger et super godt tilbud, fra en billig tekstforfatter. Jeg søger pris pr ord, og teksterne vil handle om natur samt dyr.

Normalt skriver jeg selv tekster, men har simpelthen for travlt pt, så det ville ende op med nogle dårlige tekster, hvis jeg ikke for en anden til det.

Skriv gerne in PB til mig, så kan vi tage den over der.

Mvh Emil

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil,

Der er mange tekstforfattere på Amino, så det undrer mig, at du ikke har fået nogle svar i tråden her. Du kan prøve at søge efter en tekstforfatter på Amino Freelancer, hvis du ikke allerede har fundet en til det.

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Send en mail til mig på: sbp-65@hotmail.com

Så kan vi finde ud af noget :-)

Tilmeldt 12. Jan 13
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Simon.

Har fået omkring 9-11 henvendelser over privat besked, så der er mange at vælge i mellem alligevel :)

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 21
Fra  rette ord Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil

Hvis du søger efter "rette ord" på nettet, finder du hurtigt min hjemmeside.

Under "baggrund" finder du "referencer" og under "Referencemateriale - rette ord" kan du se en masse eksempler på, hvad jeg har lavet.

Det vil nok især interessere dig, at jeg har skrevet over 100 naturvidenskabelige artikler om dyr til et website. Derudover har jeg forfattet finurlige, korte tekster om dyr i et spejder/børne-univers (Se under "Tekster til børn og unge").

Facebook finder du min firmaside under "Kommunikationsfirmaet 'rette ord'", og under mit fulde navn finder du min profil på Facebook og LinkedIn.

Med hensyn til pris oplyser du mig blot opgavens omfang og hvad dit projekt kan bære - så finder vi sikkert ud af det. Jeg har kun tilfredse kunder, og de plejer at vende tilbage.

Venlig hilsen

Anders Bo Rasmussen
Tekstforfatter
'rette ord'

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)