Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad gør jeg!? ingen jobs til mig..../Starte noget op?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Aug 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Hej Aminoer.!

Jeg er en gut på 29 fra Aarhus!
Har haft svært ved at få et job

Så nu har jeg gået og tænkt på om i ikke havde en go idé til hvad man kunne lave af services... Er ekstrem ivrig efter at komme ud og lave noget.
Komme ud blandt folket, være træt om aftenen, stå tidligt op og lave noget.

Er lige nu på kontanthjælp, og føler lidt jeg bare sidder fast.
Her i weekenden overvejede jeg at starte op som viduespudser... gik ud og forhørte mig rundt omkring her i weekenden, om de var interesseret i at få pudset deres vinduer.(Forhørte mig kun)
Men folk havde en aftale med en vinduespudser. Det virkede som om det var for bøvlet for dem at afmelde deres vinduespudser, for at få en ny..

Har i ideer til noget man kunne begynde at tilbyde??.. Man kunne jo evt lave et mix af mange ting vinduespudser/havearbejde osv osv... 

Men har i en ide til hvor i tænker, Gid jeg kunne få en anden til at ordne det her? :)

MVH

MM

Ps. Jeg stopper selvfølgelig med kontanthjælp inden jeg starter op . 


 

Fra Malling
Tilmeldt 13. Mar 13
Indlæg ialt: 37
Fra  Typeright Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

 

Jeg ved ikke om det kunne være noget, men Aflastningsordningen i Aarhus mangler som regel altid folk til familier med handicappede børn. Det spænder vidt fra autister til børn i kørestol.

Hvis du har mod på det - og ikke er bange for børn ;-) er det fast meningsfuldt arbejde, der blot kræver en ren straffeatest og hjertet på rette sted.

Venligst

Mette

PS. Ellers en fin idé med en handymand service. Måske du kunne tilbyde hjælp med madlavning hjemme hos ældre der er lede og kede af den kommunale hundeæde. Eller hvad med hundeluftning i dagtimerne hvor folk er på arbejde og kræene er alene hjemme?

Tilmeldt 5. Aug 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Mette Klim Christensen:

Hej,

 

Jeg ved ikke om det kunne være noget, men Aflastningsordningen i Aarhus mangler som regel altid folk til familier med handicappede børn. Det spænder vidt fra autister til børn i kørestol.

Hvis du har mod på det - og ikke er bange for børn ;-) er det fast meningsfuldt arbejde, der blot kræver en ren straffeatest og hjertet på rette sted.

Venligst

Mette

PS. Ellers en fin idé med en handymand service. Måske du kunne tilbyde hjælp med madlavning hjemme hos ældre der er lede og kede af den kommunale hundeæde. Eller hvad med hundeluftning i dagtimerne hvor folk er på arbejde og kræene er alene hjemme?

Hej Mette, tak for dit indlæg

Det med aflastningsordning for handicappede børn lyder sørme som en go ide!. Det vil jeg da lige prøve forhøre mig om..

Jeg elsker at gøre andre glade og lave lidt forskelligt så en handymand service ville jo være perfekt til mig ;)

Ja de ældre får ikke den bedste mad, det kan vi godt blive enige om ! Men lige mad, der laver jeg nok ikke noget der er meget bedre :D....

En hundelufter..... Det var sgu da heller ikke så dårlig en idé , det skal da også lige følges op på. kunne da være sjovt/spændende !

Mange tak for dine forslag!

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Ud på ville vejene og tilbyde lidt samlet pakker, ekstra god pris hvis fx hele stik vejen melder sig til. Kunne være:

Klipning af plæne samt hæk

Pudse vinduer udvendigt

Fjerne ukrudt / ordne have.

Tilbyde at man kom og gjorde tingene med forskellige faste intervaller. Har de selv udstyret du kan bruge = billigere pris for dem.

Aner ikke om det vil være aktuelt eller folk i alm huse ønsker det, men sikkert nok hvis prisen er rigtig.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 5. Aug 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Kristensen:

Ud på ville vejene og tilbyde lidt samlet pakker, ekstra god pris hvis fx hele stik vejen melder sig til. Kunne være:

Klipning af plæne samt hæk

Pudse vinduer udvendigt

Fjerne ukrudt / ordne have.

Tilbyde at man kom og gjorde tingene med forskellige faste intervaller. Har de selv udstyret du kan bruge = billigere pris for dem.

Aner ikke om det vil være aktuelt eller folk i alm huse ønsker det, men sikkert nok hvis prisen er rigtig.

Hej Henrik...

Spot on!... Det var også det jeg tænkte, tænker bare mere at havearbejde snart er slut for i år... så at bruge kræfte på det tror jeg ikke er så go en ide.....

Men ellers en fin ide :)

Thanks..

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske du skal prøve at vende den tanke lidt om ...

Have arbejdet er måske ikke høj aktuelt, men på den anden side har folk også haft en hel sæson til at blive trætte af det = De er måske klar til at tage imod tilbud til næste sæson hvis de får en god pris - Vend tingene til din fordel Wink

Kunne også ske der skulle beskæres nogle buske, fjernes bede eller lign når bladene er faldet af og det er nemmere at komme til ?

Altid vend det til din fordel Smile

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Warrior

vikarbureauerne har mange jobs for tiden. Så hvis du mangler noget at rive i kan det være en start at bruge et vikarbureau i Århus, og evt få en go kontakt til en virksomhed ( via vikararbejdet)  hvor du så kan komme i betragtning til at blive ansat. 

Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Warrior, 

for mig lyder det lidt som om det kunne være en god idé at starte sådan en "allround service" op, hvor du tilbød havearbejde, vinduespudsning, hundeluftning og hvad du nu ellers kunne finde på.

Super godt indlæg ellers, godt med energi Smile

Held og lykke med det!

//Daniel 

vh. Daniel Poulsen

DPCreations | 

Fra Aarhus
Tilmeldt 18. Jan 13
Indlæg ialt: 67
Fra  UP-ON GROUP Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Warrior

Vi mangler folk hos os, gå ind og læs på www.jo-marketing.dk om det er noget for dig, hvis det er så ring endelig. 

ellers held og lykke 

Aron H.R Jensen

Tilmeldt 26. Jul 13
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

For at starte noget op, så er det bedst at have lidt branchekendskab og kende markedet. Du har mulighed for at få denne ved hjælp af virksomhedspraktikordninger, hvor en virksomhed kan få dig gratis i virksomhedspraktik og du kan få kontakter. 

Det ville jeg gøre- inden jeg startede noget op. Du kan på kontanthjælp være i virksomhedspraktik i op til 12 medr. Ofte får man en masse gode kontakter i virksomhedspraktik. 

mvh

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)