Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

200 spillersæt give away.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra World wide ;)
Tilmeldt 9. Aug 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer.. 

Må indrømme jeg ikke ved om det er den rette kategori jeg har postet dette under, men here goes. 

Jeg og 2 kammerater har puslet med en ide et godt stykke tid omkring at hjælpe en masse mindre klubber og foreninger der har svært ved at finde penge til spillertøj og andet udstyr. flere af disse klubber er drevet af en masse frivillige der smider en, udskyld mig udtrykket, helveds masse timer i at gøre noget godt for andre, og de prøver at skabe nogle gode rammer for en masse mennesker. 

fælles for os 3 der starter dette projekt op er at vi alle tidligere har været en stor del af foreningslivet, vi har stablet en masse fundraising arrangementer på benene, vi har hjulpet vores respektive klubber til en bedre økonomi. Uden at hype os selv, så er det desværre ikke alle klubber og foreninger der har samme gejst og udholdenhed som vi har haft, og tro mig - det har til tider været hårdt, vi afholdte på et tidspunkt en fundraising middag for 250 mennesker, og her fik vi 3 sammenlagt brugt omkring 300 timer - vel at mærke uden vi direkte fik noget retur. 

Nok om det - nu vil vi se om vi kan bruge vores udholdenhed til at skabe lidt mere glæde end til blot en enkelt forening. Vi vil derfor samle sponsorater ind til 200 spillersæt. (håndbold/fodbold) som skal uddeles til imellem 100 og 200 klubber (nogle klubber har muligvis 2 hold) 

Lidt info omkring det hele. :

Hvornår gives de væk - Vi forestiller os at vi give dem væk Ultimo Juni / primo Juli 2014.

Hvornår kan man starte med at ansøge om spillersæt - Vi forventer at vi har de støreste sponsorere klar (de kræves for at dette kan lykkedes) senest november. Derfor kan der søges fra Januar. 

Hvornår er senest ansøgning om spillersæt - Vi skal have lidt tid til at gennemgå ansøgningerne og forventer der kommer mange - så 15 maj vil blive deadline for ansøgninger. 

Hvad gør i hvis der ikke kommer nok penge til 200 spillersæt - vi forventer sevfølgelig det er realistisk at vi henter alle pengene til dette, men gør vi ikke - sætter vi en lille betaling på til alle foreningerne, så de istedet for at få et gratis spillersæt for et til minimal pris. 

Hvor meget skal der samles sammen - Det ved vi ærligtalt endnu ikke (beklager) vi har indledt en korrespondance med hummel, nike og adidas omkring priser på 200 spillersæt. 

tak fordi du stadig læser med ;) 

Hvorfor poster jeg så dette på Amino tænker du. 

Jo ser du, Vi har absolut ingen kompetencer omkring opbygning af hjemmeside, Måske kunne vi finde et skin og lave noget i WP, men det vil slet slet ikke være noget vi ville være stolte af at vise frem til andre end vores gamle mødre der tror internettet kun er google og facebook

Så har du mulighed/lyst til at hjælpe os med at lave en præsentabel side - skal ikke være noget overdrevet fancy, men blot en hjemmeside hvor vi kan beskrive vores ide, et sted hvor sponsorer kan blive fremhævet, og stedet hvor klubber der ansøger kan henvende sig. 

og ja, så søger vi selvfølgelig virksomheder der er interesseret i at kaste sponsorater vores vej. 

Til info kontakter vi ligeledes en stor håndfuld trykkerier, således virksomhederne der sponsorerer bliver synliggjort på spillertøj rundt omkring i landet.
Her prøver vi at fordele lokale sponsorater på trøjer i området, så (fiktivt) "Vindueskompagniet i aabybro" ikke bliver sponsoreret ved en klub i københavn osv. mens andre sponsorater måske er knap så interesseret i hvor de bliver vist, men vi må også være realistiske, vi kan nok ikke få alle ender til at hænge sammen på denne måde. 

Endvidere: Er der nogle af jer der har nogle ideer til virksomheder vi skal hive fat i? 

Som sagt tak fordi i gad "høre på os" 

/ Lasse, Kasper, Søren. 

Fra Taastrup
Tilmeldt 27. Mar 13
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg vil gerne hjælpe jer med projektet.

Jeg sender en besked til jeres indbakke på Amino lige om lidt.

mvh

Nicky

Vil du gerne forbedre konverteringsraten på din webshop? Så besøg http://nickyjohn.dk/ og få en grundig gennemgang af din webshop.

Fra Nyborg
Tilmeldt 5. Dec 08
Indlæg ialt: 156
Fra  Aktiv Fundraising ApS Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder som et kanon spændende projekt I har gang i der. Tager virkelig hatten af for det. 

Det er præcis sådan noget som alle mine brugere på AktivFundraising.dk har brug for. Måske vi kunne lave noget samarbejde omkring promotion eller lignende. 

Venlig hilsen, Steffen Gregersen
Fundraiser og ejer i Aktiv Fundraising ApS

Fra World wide ;)
Tilmeldt 9. Aug 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

@Nycky - du skriver bare ;) 

@Steffen - Ja det kan vi helt sikkert. Vi har været forbi din side en del gange (eller jeg har i hvert fald - ved ikke med de andre 2) - vi kan uden tvivl drag nytte af hinanden. 

Fra World wide ;)
Tilmeldt 9. Aug 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Findes der eventuelt også en ekspert i kommunikation vi kan spørge til råds.

Til denne "happening" får vi måske brug for et par råd omkring vores kommunikation, både skriftligt og telefonisk/personligt. 

Har du overskud i din hverdag til at give os en hjælpende, men retskrivende hånd må du meget gerne give lyd fra dig. 

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har tit tænkt på at jeg skulle finde nogle kæmpe firmaer som eks. netto som kunne få deres reklame trykt på T-shirt ved eks 5000 stk og betale eks. 2 kr pr T-shirt mod der så bliver trukket 1 kr fra prisen på denne T-shirt ved et salg til en klub :) 

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse ,Kasper,Søren 

Fedt projekt !

Jeg vil rigtig gerne byde på opgaven , spillersæt m/tryk når i når så langt .

Vi forhandler alle sports mærker .

Mvh 

Rudi Brems

Mobil 27891975

Email rb@sport-direct.dk

Fra World wide ;)
Tilmeldt 9. Aug 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rudi,

Fedt at høre.

Vi har taget direkte kontakt til Nike, Hummel, Adidas og sådan. Ved ikke hvor vi ender i priser og om det er med tryk. 

Hvis du har lyst må du meget gerne sende mig en ide om hvor du ligger i priser. 

Dem vi har kontakt til nu har vi snak omkring spillertøj uden nummer tryk. 

Når vi har forhandlet os frem til en pris på spillersættene skal vi også have fundet en til at lave tryk på trøjerne (bliver numre på ryggen 1-16) samt logo foran fra sponsorerene. 

Trykkeriet kan ligeledes få deres logo smidt på trøjerne. 

Vores forventning er at vi smider opgaven omkring tryk af numre i udbud - most likely her på amino. 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)