Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Test mit website, gode råd, adwords og udeblivende salg? Kan du hjælpe mig?

Side 3 ud af 5 (41 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 01:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløjsa.

Lige en hurtig gennemgang ;o): 

- Få nogen CTA på forsiden ved dine produkter

- Når et produkt er lagt i kurv så gør sådan at kurven er 'foldet ud' istedet for ved mouse over. Så kan folk med det samme se alle udgifter og med det samme trykke gå til kurv i stedet for at vente.

- Optimer jeres købsflow henmod en 'onepage checkout'. F.eks. ved at få folk til at skrive alt deres leveringsinformationer navn osv, evt mulighed for en checkbox der gør det muligt at oprette en bruger i samme trin. Der er massere af optimeringsmuligheder i jeres købsflow!

Det jeg lige faldt over fra forside -> checkout ;O) 

Mvh

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er tydeligt, at der er lagt MANGE timers arbejde i webshoppen.

Jeg tror, at et problem er, at du bombarderer kunderne med muligheder.

Et andet problem er din placering og udformning af call-to-action.

Jeg har lavet en video med kommentarer og forslag. Mange af punkterne er allerede omtalt af de andre, men jeg fik placeret videoen i en forkert tråd.

Se videoen her:

&feature=youtu.be">Feedback på electronicplanet.dk

Videoen kan fjernes, hvis det ønskes.

Tilmeldt 18. Jun 13
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil lige hurtigt starte med at sige tak for jeres kommentarer, med kritik, video kritik etc. Fedt i vil komme med noget feedback, som vi kan arbejde videre med. Det sætter vi virkelig pris på.

Jeg vil gennemlæse dem i løbet af i dag, også vil jeg komme med uddybende svar til jeres indlæg, når jeg har gennemset alle punkterne.

Venligst, Daniel :)

Tilmeldt 18. Jun 13
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg endelig fået tid til at sætte mig ned stille og roligt, og besvare alle. Igen, tusind tak for jeres kritik og forbedringer, det sætter jeg virkelig pris på. Jeg har brugt rigtig mange timer på at ændre i design og imødekomme / forbedre efter jeres meninger, og derfor er mit svar lidt sent - Tænkte at handling / ændringer skulle ordnes også høre hvad i synes? =)

dimsen:
Jeg ville gøre så du lige kunne lukke "start chat" med et kryds, så den ikke fylder så meget.

Chatten er nu ændret, meget simpelt med Jquery så man aktivt skal trykke for at få den frem.

dimsen:

evt. så ville jeg lave kategorierne en enkelt eller to skriftstørrelser større, så de var nemmere at læse.

Måske ville jeg også fjerne de der rabatter, og så bare generelt gøre tingene lidt billigere.

Det har også været min tanke at sløjfe noget at de tiltag som skulle give os kunder - Såsom rabat ved facebook logins, anmeldelser, gaver og gratis fragt. Men jeg tror jeg vil lave en ny tråd til dette også kan vi tage fat i det der ;)

dimsen:
Det der med at i yder 2 års garanti er det en garanti eller er det bare reklamationsret? Det er nemlig to meget forskellige ting. Hvis det er garanti i mener, så skal det ikke gemme væk i bunden. Det samme gælder jeres 30 dages returret, og jeres prisgaranti, det skal være tydeligt.

Det vil jeg lige tjekke op på med det samme! Tak fordi du gjorde mig opmærksom på det. Jeg har overvejet at lave endnu en i toppen hvor der på alle sider står Gratis Fragt, Osv. men er bange for det bliver for meget?

dimsen:

udover det synes jeg at der er virkelig mange detaljer på siden, over det hele, og det kan meget nemt virke forstyrrende, så et kig på om der er nogle ting man kan fjerne, rykke, eller formindske over hele siden.

Elgiganten har efter min mening også en halvdårlig side, men prøv at lægge de to vinduer ved siden af hinanden, og se hvor rolig deres alligevel er at se på

Du har ganske enkelt ret - Prøv at se siden nu hvor jeg har ændret design, og fortæl om du synes om det?

dimsen:
Samtidig så tag en grundig gennemgang af dine kategorier, samt hvad der ligger hvor. F.x. Hvad har en støvsuger og livsstil med hinanden at gøre?

Ja er klar over de ligger lidt rodet - Grunden er at jeg ikke vil have "næsten" tomme kategorier. Så hellere i en overall kategori end hvor der kun ligger 2-3 stk?

Vil du tage et kig på siden igen, og fortælle om du synes om den mere "rolige" produkt side? Tusind tak for din tid =)

Venligst, Daniel

Tilmeldt 18. Jun 13
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Kragh:
- Få nogen CTA på forsiden ved dine produkter

Kan du evt. komme med et eksempel? F.eks gratis fragt indtil den ... eller 10% rabat (gælder til den ... ) ? Kom gerne med eksempel.

Simon Kragh:
- Når et produkt er lagt i kurv så gør sådan at kurven er 'foldet ud' istedet for ved mouse over. Så kan folk med det samme se alle udgifter og med det samme trykke gå til kurv i stedet for at vente.

Jeg har idag ændret det sådan at, når man lægger en vare i kurv, redirecter den direkte indkøbsvognen. Mouse over funktionen er også deaktiveret. Hvad synes du om det?

Simon Kragh:
- Optimer jeres købsflow henmod en 'onepage checkout'. F.eks. ved at få folk til at skrive alt deres leveringsinformationer navn osv, evt mulighed for en checkbox der gør det muligt at oprette en bruger i samme trin. Der er massere af optimeringsmuligheder i jeres købsflow!

Det sjovt fordi jeg har lige haft 1 page check out, men det blev en smule forvirrende. Er også selv tilhænger af den, men gik tilbage til standard 5 trins. Jeg kunne aktivere den i morgen også kunne du evt. give feedback? Eller sende en PM så ændrer jeg den?

Tak for kommentar!

Tilmeldt 18. Jun 13
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Poul Madsen:

Det er tydeligt, at der er lagt MANGE timers arbejde i webshoppen.

Jeg tror, at et problem er, at du bombarderer kunderne med muligheder.

Et andet problem er din placering og udformning af call-to-action.

Hej Paul. Vil starte med at sige, tak for din video feedback. Det en super god måde at forklare forbedringer eller kaste lys over de dårlige ting. Kunne ikke lade være med at bide mærke i det store "Live Chat" logo... Det heldigvis blevet ændret, til at man aktivt skal trykke!

Poul Madsen:
Et andet problem er din placering og udformning af call-to-action.

Vil du prøve at komme med et eksempel og uddybe omkring min placering? Du er nemlig ikke den første der savner CTA.

Poul Madsen:
Jeg har lavet en video med kommentarer og forslag. Mange af punkterne er allerede omtalt af de andre, men jeg fik placeret videoen i en forkert tråd.

Tager hatten af for du ville lave den Video - Den må du ikke slette, det ligesom blevet min rette snor :o) Super fedt initiativ.

Jeg har prøvet at imødekomme din kritik, og ændret på noget af det (har dog ikke kunne nå det hele) og du må meget gerne gå ind på siden, og fortælle hvad du synes om ændringerne (Husk SHIFT + F5).

Tak til dig og alle jer andre. Glæder mig til at høre hvad i synes om de nye ændringer.

God aften til jer alle!

Venligst, Daniel

Tilmeldt 28. Jul 13
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke perfekt, men det er i hvert fald bedre.

Men chatsupport knappen lægger sig nu bag ved resten af siden, så man ikke rigtigt kan se den. jeg ved ikke om det skyldes at jeg er på en gammel computer p.t.

Fra Taastrup
Tilmeldt 27. Mar 13
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Her er mine forslag til forbedringer:

Fjern "login med facebook"-knappen og "Velkommen | Log ind"-delen. Vent med at give folk mulighed for at oprette en konto til du har et vis antal kunder. Indtil videre skal folk kun have mulighed for at bestille.

Få fjernet dine rabatter. Den almindelige dansker ved ikke hvordan man henviser med links, og gider hverken at logge ind med Facebook login, eller at anmelde produkterne, men de vil stadig have varene til de billigste priser. 

Få fjernet pointsystemet indtil videre. Når du har fået en vis mængde kunder kan du overveje hvordan du får dem til at blive ved med at handle i din webshop, men indtil da er det overflødigt og kun forstyrrende.

Jeg ville få fjernet højre-menuen. Se eventuelt: &feature=c4-overview&list=UUnKnQlSNBRSw1H5kcQtW-LA">

&feature=c4-overview&list=UUnKnQlSNBRSw1H5kcQtW-LA

&feature=c4-overview&list=UUnKnQlSNBRSw1H5kcQtW-LA">

Med venlig hilsen,

Nicky

Vil du gerne forbedre konverteringsraten på din webshop? Så besøg http://nickyjohn.dk/ og få en grundig gennemgang af din webshop.

Tilmeldt 3. Nov 09
Indlæg ialt: 57
Fra  michaelbang.com Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel,

Jeg har kun taget et hurtigt kig.

På forsiden koster det billigste produkt kr. 1.229,- (og op til kr. 5.329,-). Når jeg går ind på en "gadget" butik, så forventer jeg slet ikke de priser. Det er muligt at I har de produkter, men jeg ville nok vælge nogle mere "jordnære" produkter på forsiden. Måske blandet med et enkelt eller to lidt dyrere produkter.

Til gengæld er jeg ret vild med den grønne farve. Det er lækkert at se på.

Log-in knappen ville jeg fjerne fra forsiden. Hvorfor skulle jeg, som ny kunde, ønske som det aller første at logge ind, når jeg besøger jeres site? Og hvad får jeg ud af at logge mig ind? Det burde bare komme som en naturlig del af betalingsprocessen - dog med mulighed for at fravælge oprettelse af bruger.

Hvis jeg trykker "Nej tak" til at acceptere cookies, så ryger jeg over på Google??

Den linje I har i bunden med "Gratis gave" "Gratis fragt" og alle jeres betalingsmuligheder - Få den op i toppen i en fart! Det er super fede ting alle sammen, så hvorfor gemme det væk helt nede i bunden af siden?

Det samme ville jeg gøre med jeres telefonnummer. Slå stort op (større end I har nu), at I rent faktisk HAR et telefonnummer, og at man er velkommen til at ringe på det. Det oser af god service.

Det er en smagssag, men jeg ville nok fjerne den der effekt der gør, at jeres billeder spejlvender, når man kører musen hen over. For hvad er pointen?

Tester man jeres loadtime på Pingdom, så er I en anelse langsomme. Tjek selv her: http://tools.pingdom.com/fpt/#!/cFyDMo/http://electronicplanet.dk

Når jeg trykker på f.eks. "Gadgets" i menuen, så ville jeg personligt hellere have en fuld liste over alle gadgets, i stedet for at få endnu en mulighed for at vælge. For hvad nu, hvis jeg bare vil se, hvad I har af gadgets? Hvorfor skal jeg tvinges til at se FÆRRE gadgets, end I har totalt? Så hellere lave en mulighed for at sortere mine valg efterfølgende.

"Hvad er en gadget?", "Hvad er der i gadgets kategorien?" og "Gadget ordbogen?" er totalt overflødige og spild af plads i min verden. Brug da pladsen til at præsentere jeres produkter i stedet. Når jeg trykker på "Gadgets" så vil jeg se gadgets - ikke læse om hvad det er. Tror de færreste der ender på jeres side, slet ikke ved hvad begrebet gadget dækker over.

Det var mine 25-øre.

Alt i alt en rigtig fed side, med masser af potentiale!

Bedste hilsner,

//Michael Bang

Tilmeldt 18. Jun 13
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

dimsen:
Men chatsupport knappen lægger sig nu bag ved resten af siden, så man ikke rigtigt kan se den. jeg ved ikke om det skyldes at jeg er på en gammel computer p.t.

Har du prøvet at opdatere med SHIFT + F5?

Side 3 ud af 5 (41 indlæg)