Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion af plasticposer i størrelsen 1,5 cm X 1,5 cm og 3,5 cm x 3,5cm

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Islands Brygge
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 143
Fra  Creative Studio Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer
Kender du en som kan lave produktion af opbevaringsposer i denne størrelse?

Jeg står og skal have lavet et produkt som opbevare vaske i de to pose størrelser. Da det er et add-on til et produkt er det utrolig lidt væske der skal med og derfor er størrelse af posen også utrolig lille.

Håber på jeres hjælp.

Mvh
Andreas Bo Rene Jensen - Tlf 24262601 (Midlertidigt nr. 29906517)

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tvivler på at det er teknisk muligt at lave plastposer i så små størrelser. Gør det noget at de er 4x6 cm og med lynlås? De er så rørende billige, at jeg aldrig ville spekulere på at få specialfremstillet i mindre størrelse. Se f.eks.:

http://www.grafical.dk/lynlaasposer-uden-skrivefelt.aspx

Fra Islands Brygge
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 143
Fra  Creative Studio Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej iVinkel
Ja det gør en forskel da jeg ellers havde benyttet alternativet.. Men tak for dit forslag.

Posen skal fyldes med væske og kan derfor ikke være en lynlås pose.

Da vi skal have produktet til at være "fast" om væsken er det væsentlig for os at den indeholder rette mængde væske og at væsken ikke "flyder rundt" i posen da det vil forringe kvaliteten af indholdet. Så forestil dig en vakumpakket væksepose :-)

Mvh
Andreas Bo Rene Jensen - Tlf 24262601 (Midlertidigt nr. 29906517)

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas Jensen:
Da vi skal have produktet til at være "fast" om væsken er det væsentlig for os at den indeholder rette mængde væske og at væsken ikke "flyder rundt" i posen da det vil forringe kvaliteten af indholdet. Så forestil dig en vakumpakket væksepose :-)
Kan væsken tåle varme?

Mit forslag er gansge vist rent tankespind, men nu får du ideen - så må det jo være op til dig om du kan gøre brug af den og findes ud af hvordan det skal gøres i praksis.

Idea Når man laver plastposer, ekstruderer man først folien i en slange, som så klippes med en varmekniv. Hvis man nu kunne hitte sådan en slange i f.eks. ø10 mm, så kunne man fylde den med væske og klippe/klemme den over i passende bidder med en elektrisk saks af en art (don' ask me Skype-Giggle).

Njaaaarh ... Confused

Fra Islands Brygge
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 143
Fra  Creative Studio Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har tænkt præcis samme tanke. Men det er ikke en produktion jeg selv har tænkt mig at gå ind i.

Det kaldes mig bekendt rørfolie :-)

Mvh
Andreas Bo Rene Jensen - Tlf 24262601 (Midlertidigt nr. 29906517)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)