Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Unoeuro vs dandomain - hvad skal man vælge?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Aug 13
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

SØGER hjælp til hvilke firma der er bedst at hoste sin hjemmeside hos? 

Dandomain eller unoeuro? For og imod?

Fra Vejen
Tilmeldt 9. Nov 12
Indlæg ialt: 41
Fra  Haur.dk Webdesign - Priser hvor alle kan være med! Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal op og betale rigtig mange penge om måneden for at have et webhotel ved DanDomain, for at få f.eks ASP og PHP i samme konto.

Ved UnoEuro får man både ASP og PHP i alle deres produkter, og de er meget billigere end DanDomain.


Jeg bruger selv kun UnoEuro, fordi jeg synes de har en super god service, de svarer hurtigt på mail, og det er stabilt. De har mange hjælpe indstillinger osv når man først logger ind.

Det er langtid siden jeg benyttede mig af DanDomain, der var de gode, men dyre.

Hvis du beslutter dig for UnoEuro, så kan du benytte denne rabat-kupon kode ved bestilling: 3R6XEW - så tillægges der 3 måneder ekstra periode på dit produkt, GRATIS!

Held og lykke!

Tilmeldt 21. Aug 13
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay mange tak Kristoffer :-) Jeg har hørt man opnår bedre SEO ved at hoste hos Dandomain, ved du om dette er korrekt?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

NNON:

Okay mange tak Kristoffer :-) Jeg har hørt man opnår bedre SEO ved at hoste hos Dandomain, ved du om dette er korrekt?

Et webhotel på en dansk ip-adresse har en mikroskopisk seo-fordel, der er så lille at jeg ikke ville betale ekstra for den. Det er langt vigtigere at hjemmesiden er sat rigtigt op til de relevante sprog og loader hurtigt.

Tilmeldt 21. Aug 13
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for hjælpen Karsten.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 190
Fra  UnoEuro Webhosting Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten S. Hansen:

NNON:

Okay mange tak Kristoffer :-) Jeg har hørt man opnår bedre SEO ved at hoste hos Dandomain, ved du om dette er korrekt?

Et webhotel på en dansk ip-adresse har en mikroskopisk seo-fordel, der er så lille at jeg ikke ville betale ekstra for den. Det er langt vigtigere at hjemmesiden er sat rigtigt op til de relevante sprog og loader hurtigt.

UnoEuro's IP-adresser og servere er også danske. Bare lige til info :)

Tom Sommer

UnoEuro Webhosting

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Tom Sommer:

Karsten S. Hansen:

NNON:

Okay mange tak Kristoffer :-) Jeg har hørt man opnår bedre SEO ved at hoste hos Dandomain, ved du om dette er korrekt?

Et webhotel på en dansk ip-adresse har en mikroskopisk seo-fordel, der er så lille at jeg ikke ville betale ekstra for den. Det er langt vigtigere at hjemmesiden er sat rigtigt op til de relevante sprog og loader hurtigt.

UnoEuro's IP-adresser og servere er også danske. Bare lige til info :)

Så kan jeg ikke se nogen seo-fordel alene ved brug af Dandomain frem for Unoeuro.

Tilmeldt 21. Aug 13
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak Tom :-)

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Bruger Unoeuro og har indtil videre kun været super tilfreds - Ingen problemer samt hurtig support.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)