Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer søges - vareprøver fra Kina på egne produkter

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Brønshøj
Tilmeldt 2. Sep 13
Indlæg ialt: 17
Fra  StineMaskine Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære netværk,

Jeg står overfor at skulle have lavet en vareprøve på et eget design af plysdyr hos en leverandør i Kina. Er der nogen herinde, der har erfaringer med dette? (Altså ikke lige nødvendigvis plsydyr, men andre "egne designs").

Mange hilsner,

Stine

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg var dig, ville jeg kontakte en dansk agent i Kina, og betale vedkommende for at finde den bedste fabrik, forhandle priser samt sørge for at kvalitetstjekke mm (det sidste selvfølgelig først, når en produktion er gået igang)...

Så slipper du for ubehagelige overraskelser... Det koster lidt ekstra, men de penge er givet godt ud...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Brønshøj
Tilmeldt 2. Sep 13
Indlæg ialt: 17
Fra  StineMaskine Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret. Jeg har via en kinesisk kontakt fundet en fabrik, der er Disneycertificeret og har gode referencer, men det kan godt være, jeg skal tænke lidt om, så jeg har en "mand i marken", der kan tjekke op på tingene for mig... Jeg vil dog meget gerne høre nogle erfaringer om, hvor detaljerede tegninger, designs etc. man skal have, når det drejer sig om Kina. Har du nogle erfaringer - eller har du en god agent, som jeg kan komme i kontakt med?

Mange hilsner,
Stine

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er aldrig selv kommet videre med produktion i Kina end tegninger og samples. Og der krævede de 100% detaljerede og præcise tegninger. 

Men jeg er sikker på, at der findes nogle herinde, som let kan hjælpe dig videre. Evt prøv at søg efter "Dansk agent i Kina" eller lignende fraser på Google, så dukker der med sikkerhed en masse firmaer/personer op, som kan hjælpe dig...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Hellerup
Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Stine Lauritz. Larsen:
en fabrik, der er Disneycertificeret og har gode referencer

 

Min erfaring er at man meget hurtigt kan ryge ud på et sidespor når man kommer med sine små danske minimums ordrer hos en stor fabrik (uanset hvilket land). De siger sjældent nej til ordren selv om at de betragter den for værende ubetydelig og imens du sidder lykkeligt i lille DK og tror at din ordre bliver produceret af den store fine fabrik har de i virkeligheden udliciteret den til en lille sweatshop i den billige ende af byen.

Du er ofte bedre tjent med at benytte en mindre fabrik (med knald høj standard naturligvis) som du har fået anbefalet fra venner, bekendte, amino'er eller lignende.

Mvh Jens

Fra Brønshøj
Tilmeldt 2. Sep 13
Indlæg ialt: 17
Fra  StineMaskine Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Jens,

Tusind tak for input. Havde slet ikke tænkt på, at de måske kunne tænkes at udlicitere videre...! Det kommer jo ikke rigtig bag på mig - de er snu derude i Østen, men det er værd lige at have for øje og se om jeg kan få verificeret, at dette ikke sker, via min kontakt i Kina. Ellers må jeg lige forhøre mig hos nogle amino'er :-) Mange tak og mange hilsner,

Stine

Fra Brønshøj
Tilmeldt 2. Sep 13
Indlæg ialt: 17
Fra  StineMaskine Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for input :-) Jeg må til tegnebrættet.

Fra Hellerup
Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke kun i østen at den slags sker. Kender til én som for ganske nylig havde en tilsvarende oplevelse med en Tyrkisk fabrik.

Det handler udelukkende om udfordringen ved at lægge sine ordrer hos en fabrik som producerer for kæmpe store kunder når man selv er en lille bitte ny-starter.

Det går selvfølgelig ikke altid galt, men det er en helt reel risiko.

God weekend!

Jens

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12666
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stine

Husk iøvrigt på at der er en del krav mht. materialernes indhold af uønskede stoffer. 

Fra Brønshøj
Tilmeldt 2. Sep 13
Indlæg ialt: 17
Fra  StineMaskine Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Jens og Ravn,

Tak for jeres svar og input. Og på en måde lidt rart at vide, at det kan ske stort set hvor som helst.

Mht. de høje krav, så er jeg meget opmærksom på disse og prøver også at tjekke dette så godt jeg kan. Pyha. Når nok mere og mere frem til nødvendigheden af en agent, der kan stå derude og tjekke op på det hele, hvis jeg ender med at vælge Kina... Gode inputs. Jeg er meget taknemmelig.

Mange hilsner,
Stine

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)