Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er min shop hot eller not.

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 51
Fra  Sirlig Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Det forstår jeg godt, det koster det hele. Jeg begyndte selv at køre med PayPal og bankoverførsel, men jeg begyndte først at sælge rigtigt, da jeg fik et betalingsmodul som danskerne "tør" bruge.

Hvis webshoppen ikke ser troværdig ud, så kommer der i hvert fald ingen kunder. Og uden kunder, er der ikke en forretning. 

Tilmeldt 14. Sep 13
Indlæg ialt: 15
Fra  Fancy Woman Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

din side ser og flot og stilren ud. En del af problemet er jo også at der slet ikke kommer nogen forbi min, uanset hvor grim den er. Må altså få en bedre udbyder.

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 51
Fra  Sirlig Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dine pæne ord om min lille webshop :-)

Det har ikke noget med din udbyder at gøre. Det har noget at gøre med din markedsføring, hvor du/dine varer er at finde og hvad du selv skriver ved dine oprettede produkter. Jeg blogger, har en facebookside, instagram og kommer i de kredse mine egne kunder er. Det kræver sin mand (eller kvinde) at få noget op at køre, og man kan ikke bare læne sig op af andre og tænke "nå, det går nok" - enten kræver det meget arbejde, eller også kræver det mange penge, så man kan lade andre gøre arbejdet.

Du skriver at din udbyder har styr på SEO - men hvad er det, og hvad kan du selv gøre i den retning? Læs lidt om det og se om du ikke også selv kan ændre lidt. Det findes mange eksperter på området, men man kan også selv give det hele et skub (helst i den rigtige retning, selvfølgelig). 

Fra København
Tilmeldt 3. Feb 12
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Som mange af de andre siger så mangler den lidt struktur og en rød tråd.

Sad lige og kiggede dine produktbilleder igennem, og der syntes jeg det er vigtigt at der ikke er alt for mange underlige farver fra forskellige omgivelser, der spiller ind.
Produktbilleder med en flot hvid baggrund, og så produktet i midten, giver et ensartet flot look, som er med til at gøre din hjemmeside flot og stilren at se på.

Nu ved jeg ikke hvor du er geografisk placeret, men jeg kan hurtigt give dig et uforpligtende tilbud, på flotte billeder af dit indbydende varesortiment, i en prisklasse der passer dig.

Held og lykke!

Med venlig hilsen,

Alexander 

Hvis du har en opgave der kræver en professionel fotograf med lave priser, så kontakt os for en uforpligtende snak! 

Fra Århus
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 40
Fra  Fixxes.dk Skrevet kl. 02:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Hej
Hvis du har interesse i et andet domænenavn, så har jeg Maxcool.dk som jeg ikke skal bruge alligevel, og den kan du få ganske billigt :)
Købt i sin tid da jeg også havde planer om at starte en webshop med salg af tøj, smykker mm.

Send en pb hvis du er interessert
http://www.fixxes.dk, stedet hvor den rigtige pris for hver håndværkeropgave bliver skabt, mens kvalitet bliver sikret.
Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 08:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Rigtig godt koncept.

Nu er jeg selv ikke en af dem man kalder Fancy... går hverken i modetøj og bruger kun mascara... men min søster t.eks. er mega fancy og ville elske sådan en side. Hos hende er det detaljerne der gælder... makeuppen, skoene, tøjet, tasken osv.

Så bare kom igang med at få pyntet på den side - eller start forfra. Kig rundt og få inspiration hos andre...du kan sagtens lave dit eget præg uden at det bliver kopiering. Det er fedt med farver - men fotostørrelserne skal helst være rimelig ens for at øjnene fanger det der sker.

Siden roder...

Der skal struktur over feltet også så siden ser troværdig ud. De fleste der skal hive dankortet frem vil nok kigge efter de små detaljer for at føle efter om siden er troværdig. Knapper og fotos der ser ud som man lige har smækket det op, får måske nogen til at vælge at finde dine produkter på en anden side!

Men rigtig god idé... 

Held og lykke med shoppen :)

Tilmeldt 14. Sep 13
Indlæg ialt: 15
Fra  Fancy Woman Skrevet kl. 08:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle de gode kommentarer. Det er alt sammen helt sikkert noget jeg kan bruge til noget. Der er vist rigeligt at komme i gang med at redigere.

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)