Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken indløsningsaftale er den bedste?

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 27. Sep 12
Indlæg ialt: 148
Fra  Greatskin.dk Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer. 

Jeg har nu haft www.greatskin.dk  i lidt over en måned og det er gået super, vi kan dog godt mærke at vi mangler en 
anden måde at betale med end bankoverførsel og Paypal.
Som så mange andre har snakket om stoler den lidt ældre generation ikke rigtig på paypal. Derfor har vi oprettet os hos Quickpay som en betalinggateway, men nu mangler vi det vigtigste,Nemlig en indløsningsaftale.

Så vi ville være glad for hvis i ville svare på følgende spørgsmål:

-Hvem har i?
-Hvordan er de at arbejde sammen med?
-Hvordan er priserne (procentmæssigt per betaling)
-Hvad koster det at blive oprettet?
-Hvor hurtigt udbetaler de?
-Hvor hurtigt blev i oprettet?

Det var nogle af de spørgsmål vi lige kunne komme i tanke om, jeg kan sige vi har kigget på Handelsbanken, SwedBank og teller/nets. I må gerne give jeres personlige mening om hvem i ville vælge. 

Venlig Hilsen
www.greatskin.dk  

www.greatskin.dk Din Online Skønhedsshop 

Fra Odense
Tilmeldt 27. Sep 12
Indlæg ialt: 148
Fra  Greatskin.dk Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det må da være nogen der har lyst til at dele deres viden :-)

www.greatskin.dk Din Online Skønhedsshop 

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 354
Fra  QuickPay Skrevet kl. 08:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

hvilket markede sælger I til ? - det danske?

personligt ville jeg altid få mig en dankort-aftale m. nets hvis jeg sælger til danske kunder.

vh

thomas jensen

Fra Odense
Tilmeldt 27. Sep 12
Indlæg ialt: 148
Fra  Greatskin.dk Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Jensen, Quickpay:

Hej

hvilket markede sælger I til ? - det danske?

personligt ville jeg altid få mig en dankort-aftale m. nets hvis jeg sælger til danske kunder.

vh

thomas jensen


Hej Thomas. Vi er kun på det danske marked lige nu, og målgruppen ligger imellem 13-35 ville du stadig få fat i Dankort/nets aftale så? 
Vi har snakket lidt med SWEDBANK da de er lidt hurtigere til at oprette en i systemet end Nets, hvad ville du personligt vælge? 

www.greatskin.dk Din Online Skønhedsshop 

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 354
Fra  QuickPay Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

I Danmark ville jeg altid prioritere en dankort-aftale ja.

a) der er stadig ~7% af alle transaktioner på rene dankort

b) dankort er billigst i transaktionsomkostning (til indløseren)

c) valørdagen er dagen efter - det koster typisk extra på internationale kort

men bemærk at dankort m. nets ikke udelukker internationale kort m. swedbank (eller enhver anden) - de supplerer fint hinanden.

vh

thomas jensen

Tilmeldt 28. Jan 11
Indlæg ialt: 112
Fra  Lund & Mundt IVS Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Thomas Jensen, Quickpay:
a) der er stadig ~7% af alle transaktioner på rene dankort

Netop af denne grund kan det, i følge det fornuftige 80/20 princip, ikke betale sig at oprette en indløsningsaftale hos NETS. Spar dig selv hovedpinen og vælg en udenlandsk indløser. Som bekendt sidder NETS også med et ulækkert monopol, der kun gavner dem selv. Det mener jeg personligt, man skal gå langt udenom.

Så kan du få det billigere/hurtigere/bedre et andet sted, er det klart at foretrække, medmindre de 7% af rene dankortholdere, der er tilbage, lige netop er dine kunder. Men det skulle undre...

Mvh.

Kenneth

www.kennethmundt.com

Fra Greve
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 553
Fra  dymagic Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

kenneth Mundt:
Netop af denne grund kan det, i følge det fornuftige 80/20 princip, ikke betale sig at oprette en indløsningsaftale hos NETS. Spar dig selv hovedpinen og vælg en udenlandsk indløser. Som bekendt sidder NETS også med et ulækkert monopol, der kun gavner dem selv. Det mener jeg personligt, man skal gå langt udenom.

Hvis man derimod kigger på kr./øre og stoler på Thomas' tal, så skal man altså kun have mere end 15.000 kr i DB pr. år før det giver god mening at bruge de 1000 kr om året på en dankort-aftale.

Og i det regnestykke er så ikke medtaget, at du højst sandsynligt også sparer en del i transaktionsomkostninger på Visa/Dankort.

En kombi-løsning med Nets til Dankort og Euroline eller Swedbank til øvrige er helt sikkert værd at overveje...

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 354
Fra  QuickPay Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej

Nu går argumentationen da vist hen og bliver lidt følelsesladet og irrationel :) - hvis man ser bort fra sine holdninger til nets kommer vi ikke udenom at dankortet er det stærkeste og billigste betalingskort.

Eller har du opnået lavere transaktionspriser på internationale kort end dankortets transaktionspriser?

Jeg har ingen ærinder med Nets - og har da også mit syn på dem. Men er målsætningen for butikken at håndtere flest mulige transaktioner til lavest mulige pris kommer man ikke uden om dankortet. (følelser eller ej)

vh

thomas jensen

Tilmeldt 28. Jan 11
Indlæg ialt: 112
Fra  Lund & Mundt IVS Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimmy B. Carlsen:

Og i det regnestykke er så ikke medtaget, at du højst sandsynligt også sparer en del i transaktionsomkostninger på Visa/Dankort.

+ 3500 i oprettelse og dertil 1.25% + 0,70 øre pr. transaktion med Danskudstedte kort.

Trådstarter har tilsyneladende en ny butik, og derfor sandsynligvis ikke alle de kunder vedkommende drømmer om endnu.

Så jeg mener bestemt stadig, at kan trådstarer finde en anden indløser, der er lettere at integrere, ikke har noget oprettelsesgebyr, men derimod tager et lidt højere fee pr. transaktion, er det klart at foretrække. Om ikke andet til en start for at mindske negativt cashflow.

www.kennethmundt.com

Tilmeldt 28. Jan 11
Indlæg ialt: 112
Fra  Lund & Mundt IVS Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Jensen, Quickpay:

Nu går argumentationen da vist hen og bliver lidt følelsesladet og irrationel :) - hvis man ser bort fra sine holdninger til nets kommer vi ikke udenom at dankortet er det stærkeste og billigste betalingskort.

Eller har du opnået lavere transaktionspriser på internationale kort end dankortets transaktionspriser?

Jeg har ingen ærinder med Nets - og har da også mit syn på dem. Men er målsætningen for butikken at håndtere flest mulige transaktioner til lavest mulige pris kommer man ikke uden om dankortet. (følelser eller ej)

Det er muligt at der går lidt følelser i den. Jeg er ikke så glad for NETS, men det ændrer ikke så meget i mit argument (som kan ses ovenfor).

Det rene Dankort da langtfra det stærkeste betalingsmiddel, når kun 7% bruger det. Derudover bør man altid opveje, og især i starten, hvor man får mest for sine penge kontra den hovedpine det evt. måtte være.

www.kennethmundt.com

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)