Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken indløsningsaftale er den bedste?

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Greve
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 553
Fra  dymagic Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
kenneth Mundt:

+ 3500 i oprettelse og dertil 1.25% + 0,70 øre pr. transaktion med Danskudstedte kort


Jeg tror du blander Nets og Teller sammen nu, og priserne for Dankort og Kreditkort.

Dankortaftalen koster vist noget der minder om 250 kr i oprettelse for internetbutik gennem betalingsgateway og 1000 kr pr år.
Det er kreditkortaftalen (som ikke er Nets, men Teller), der er dyr. Den kan man med fordel køre gennem Euroline eller Swedbank.
Fra Odense
Tilmeldt 29. Aug 12
Indlæg ialt: 50
Fra  AMHT Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Mig bekendt vil handelsbanken kun sine egne kunder eller skal det være nogle store fisk. Du nævner din målgruppe som startende fra 13 år, kan man få maestro/visa ned i den alder? i så fald vil jeg da ikke gå efter dankortet, men nærmere en udenlandsk kort aftale ellers kan du ikke tage i mod folk under 18 år. Til den aftale er Swedbank DEN bedste.

Venlig Hilsen 


Carsten

Tilmeldt 28. Jan 11
Indlæg ialt: 112
Fra  Lund & Mundt IVS Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimmy B. Carlsen:
kenneth Mundt:

+ 3500 i oprettelse og dertil 1.25% + 0,70 øre pr. transaktion med Danskudstedte kort


Jeg tror du blander Nets og Teller sammen nu, og priserne for Dankort og Kreditkort.

Dankortaftalen koster vist noget der minder om 250 kr i oprettelse for internetbutik gennem betalingsgateway og 1000 kr pr år.
Det er kreditkortaftalen (som ikke er Nets, men Teller), der er dyr. Den kan man med fordel køre gennem Euroline eller Swedbank.

Priserne er taget herfra: http://www.nets.eu/dk-da/Produkter/betaling-med-kort/Documents/Internationale-kort/IK_Prisliste_MasterCard_Maestro_Visa_VisaElectron_VPAY_JCB_ChinaUnionPay_AmericanExpress_DK.pdf 

Såvidt jeg kan se, er det samme virksomhed??

www.kennethmundt.com

Fra Greve
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 553
Fra  dymagic Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok, det er kreditkort-aftalen fra Teller, du linker til der.
Her er Dankort-aftalen fra Nets:

http://www.nets.eu/dk-da/Produkter/betaling-med-kort/Documents/dankort/Dankort-prisliste-oevrig-handel.pdf
Tilmeldt 28. Jan 11
Indlæg ialt: 112
Fra  Lund & Mundt IVS Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

www.kennethmundt.com

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 354
Fra  QuickPay Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Carsten Geisler:
Mig bekendt vil handelsbanken kun sine egne kunder eller skal det være nogle store fisk

ikke nødvendigvis - handelsbanken er på vej ind i indløsermarkedet på lige fod m. andre indløsere.

vh

thomas

Fra Odense
Tilmeldt 27. Sep 12
Indlæg ialt: 148
Fra  Greatskin.dk Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Jensen, Quickpay:

Hej

Carsten Geisler:
Mig bekendt vil handelsbanken kun sine egne kunder eller skal det være nogle store fisk

ikke nødvendigvis - handelsbanken er på vej ind i indløsermarkedet på lige fod m. andre indløsere.

vh

thomas



Hej Thomas. Mig bekendt har han faktisk ret at de kun vil have egne kunder eller de store fisk, jeg søgte om en indløsningsaftale og de sagde at man skulle omsætte for omkring 1 million før de ville være interesseret.  

www.greatskin.dk Din Online Skønhedsshop 

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 354
Fra  QuickPay Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

ja, ok - så skal begrebet store fisk nok defineres nærmere :)

men vi har blot flere og flere kunder som anvender handelsbanken som indløser - også flere jeg ikke betragter som store fisk.

vh

thomas jensen

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 354
Fra  QuickPay Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

kenneth Mundt:

Som jeg læser det, er det også det trådstarter spørger til.

Men nok om det. Vi har vist brugt rigelig tid på emnet nu :)

Men står konklusionen klart ? - jeg synes tråden er præget af følelser, misinformation og misforståelse. Det er et ret simpelt regnestykke at beregne omkostninger ved at processere en transaktion. Jeg ved ikke hvad du kan opnå af aftale m. de forskellige indløsere af internationale kort. Men for dankortet gælder følgende transaktionsomkostninger:

beløb    gebyr
10,-     70 øre
50,-    1,10
100,-   1,39
500,-     1,39
1000,-    1,39
5000,-  1,39

For nemhedsskyld kan man prøve at regne igennem m. en transaktionsomkostning på et visa-kort på lad os sige 2%. Konklusionen er altså i min optik bukket i ret kraftig neon. Læg dertil at flere PSP'er tager sig extra betalt for at man kan håndtere internationale kort.

Derudover forstår jeg ikke argumentet m. 80/20. Hvis man ønsker at afvise statistisk set 7% af alle handler pga. et årsgebyr på 1000,- til Nets - ja, så synes jeg man skal regne på sine tal og kigge på sin forretningsplan :)

vh

thomas jensen

Fra Gråsten
Tilmeldt 24. Apr 13
Indlæg ialt: 240
Fra  XtraCom Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vælger Ewire, så er du ude over indløsnings aftale, for det er med i pakken. Den billigste af deres ehvervsløsninger koster et engangsbeløb på 395,- og du er i gang på 5 min.

Der kan bruges dankort, og alle gængse betalingskort.

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)