Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvordan med at få varer hjem til butikken?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen :-) 

Jeg er en 22 årige pige , som længe har gået med drømmen om at åbne en kjole butik. 

Jeg har fået mulighed for at starte min egen lille butik og er nu gået i gang med at undersøge hvordan det hele foregår.

Jeg har gået på HG så har styr på hvordan man opstarter et firma, registrerer sig osv, men hvordan med at få varer hjem til butikken?

Ved i noget om at starte en butik, så sig endelig frem ;) 

Kh. Sofia

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Sep 13
Indlæg ialt: 8
Fra  Americano Streetwear Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sofia ...jamen det er da supert! Wink 

Jamen så må du jo sondere markedet for, hvilken slags kjoler du kunne tænke dig at sælge!? Søge leverandøre eller producenter? Designere?

Hvilket prisleje du vil ligge på, kontra hvad du skal betale for det...hvis der ryger told/moms/fragt på??

Indretning og ansatte?? Jamen der er jo en million ting, der lige skal være styr på!? Ikke umuligt eller besværligt, men bare lidt anderledes end hvad man forstiller sig på skolebænken. Wink

Men du er velkomme til at skrive til mig...måske jeg kan hjælpe via mit netværk

- Bare gå i krig! Smile

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan også starte med dropshipping, der har grossisten hele lageret og de sender det os for dig.

Du har mindre fortjeneste men intet bøvl med transport, told, opbevaring, udbetaling, forsikring, pakning og forsendelse.
Ligeså kan du ikke brænde inde med tøj der ikke sælger, det kun grossisten der gør det.
Du skal bare ligge alle produkterne du ønsker op på din shop og så du igang!

Nemt, billigt og hurtigt. Faktisk gratis ofte.

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Tilmeldt 13. Oct 11
Indlæg ialt: 263
Fra  Tæppebutikken.dk Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej !

Det kan være en god ide at tage på modemessen i bellacenter. Mener det foregår 2 x årligt. Prøv at søge på emnet herinde, der har været skrevet om det mange gange før. Der er et hav af tøjleverandører du kan møde på messen, samt mange andre med smykker, butiksindretning osv.

mvh

Fra Aalborg
Tilmeldt 30. Sep 13
Indlæg ialt: 11
Fra  eAnnoncer.dk Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sofia.

Hvilken pris gruppe vil du lægge i? Altså vil du sælge dyre kjoler eller billige kjoler? Det skal du først finde ud af også skal du måske undersøge hvor mange penge du har at skyde i projektet? Derefter kan du jo evt. tage ud til modemesser, kontakte leverandører og finde ud af deres priser og kvaliteter.

Det jeg nok ville gøre var nok at tage ud på de modemesser som designere og producenter afholder engang imellem også få dygtige leverandører den vej.

Mvh

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)