Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp!! Mangler firmanavn til firma indenfor rigtig mange former for kommunikation.......

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Oct 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

I form af konsulentydelser, tilbyder jeg en bred vifte af ydelser indenfor både visuel og skriftlig kommunikation. Lige fra grafisk design: virksomhedslogo, emballage-design, hjemmeside-design - generelt visuel identitet, til alle mulige former for skriftlig kommunikation: helt basal brevskrivning, webside-tekster, brochurer mm. Plus at jeg optimerer mindre firmaers interne og eksterne administrative opgaver og kommunikation.

Jeg leder efter et virksomhedsnavn, som kan rumme alle disse aktiviteter. Har haft gang i noget hvori mit navn, Saabye, indgår, men er gået helt i stå. Og vil gerne have at navnet ikke er kedeligt.....

Håber så meget der er nogen der kan komme med input, når nu ordsnedkeren selv er gået helt i stå!

Fra Malling
Tilmeldt 13. Mar 13
Indlæg ialt: 37
Fra  Typeright Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,
Har haft hovedet lidt i blød - måske noget i retning af: Designtekst eller Tekst&Design eller Kom.design eller 360Kommunikation eller Picturethis eller Designerwords - og så løb jeg tør :-)
Håber du kan finde inspiration i et af dem.
Held og lykke med det hele!

Venligst
Mette

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

NytNavn:

Jeg leder efter et virksomhedsnavn, som kan rumme alle disse aktiviteter. Har haft gang i noget hvori mit navn, Saabye, indgår, men er gået helt i stå. Og vil gerne have at navnet ikke er kedeligt.....

Håber så meget der er nogen der kan komme med input, når nu ordsnedkeren selv er gået helt i stå!

CoMmUnIc8 - eller bare Communic8 (udtales Communicate til dem der ikke var unge i 90érne) ;-)

Visual ID

VOID (Visual & Online ID) 

SOS (Saabye Online Services)

Saabye Consult

LocoLogo

Consilium = Design på latin - så måske SaaCon (Saaby Consilium)

- eller Consilium Saaby?

Håber noget af det kan bruges - eller hjælpe som inspiration.

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Noget af det første, man skal tænke på, når man arbejder professionelt med kommunikation, er at fange folks ommærksomhed.
Der findes ét dansk ord, som er fantastisk godt til netop det formål:

BØH!

Derfor synes jeg, at du skal kalde firmaet Bøh Kommunikation.
Du kunne gøre det ekstra underfundigt ved at tilføje en lille punchline: Kommunikation uden "øh".

bøh.dk er ledigt - du bør nok også købe boeh.dk - så har du også en lille historie at fortælle, hver gang du skal sige din webadresse.
Ved at du fortæller, at du købte begge domæner, så det er ligemeget, hvad folk skriver i browseren, fortæller du implicit, at du har styr på din professionelle kommunikation - som jo er den ydelse, du sælger.

God vind og BØH.

Hans

Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 492
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

God pointe fra Hans.

Og du skal nok også tænke på din målgruppe. Hivs du henvender dig primært til mindre virksomheder, så er det nok ingen skade til hvis dit firmanavn ikke er for fancy. Det skal være let at forstå når du udtaler det, og skal helst ikke staves hver gang.

Keep it simple, det kan de fleste rigtig godt lide :-)

og pøj pøj

Telefonpasning her.

Ingen binding, intet abonnement, 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)