Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

skal bruge varer til lagersalg her og nu

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Nyborg
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

til etableret og godt sælgende Lagersalg som jeg driver har vi lige her og nu brug for ekstra varer.

Vi tilbyder at sælge varerne for dig direkte til private - vi afregner det vi sælger og rest får du retur. Vi tar en procent andel af salget (max 30%) så DU har mulighed for her at få en fornuftig pris på dine restpartier ift en typisk pris ved salg af restpartier.

Har brug for lidt nye varer her og nu - skal bruge dem onsdag 9/10 senest. Vi kan afhente eller få sendt varerne og sørger for de kommer retur efter Lagersalg.

Vi fører nøjagtig optælling så du får opgørelse bagefter sammen med straks betaling af de varer vi har solgt.

HVILKE VARER - vi sælger primært, ting til hus og hjem, brugskunst, design, tøj (dame + herre + børn) sportstøj/udstyr, sko - men vi er åben for andre muligheder - må gerne koste noget !

 

Send gerne forslag på varer - antal du har - hvilken pris du forventer det skal sælges til.

Meget gerne mærkevarer - det sælger...

Skriv i tråden eller PM.

Hilsen

Henrik

 

 

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Har nogle fede Iphone Power banks i godt kan sælge lidt af, de er langt under markedsprisen er sælger helt sikkert bedst når man har den i hånden.
Hvis det har interesse kan du sende mig en PM.

R.

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 23
Fra  Hedeby Design Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Har et parti lækre tørklæder....har dte interesse. Også smykker hvis det kan bruges. Send en besked, så kan du få et link til min egen shop og se billeder....

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)