Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min indberettedede moms kom retur?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 27. Sep 12
Indlæg ialt: 64
Fra  https://motorcykelgrej.dk Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle derude,

 

Er der andre der har været ude for, at de har indberettet moms, og så er det kommet retur?

 

Jeg indberettede d. 09.10

 

Det kom så retur d. 18.10

 

Uden nogen besked, der står bare følgende: "Udbetaling fra SKAT".

Nogen der ved, hvad skat vil sige med dette?

 

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 624
Fra  Teambuilding Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Nyt projekt: polterabend .  Eller prøv teambuilding.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Jun 12
Indlæg ialt: 260
Fra  Tobias Ehlig ApS Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Det samme skete for mig. Du må ganske enkelt først betale 6 dage før betalingsfristen. Fra nu af sætter jeg bare betalingsdatoen i netbanken til en enkelt dag før fristen, så er problemet løst.

mvh

Tobias

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46502
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Odense
Tilmeldt 27. Sep 12
Indlæg ialt: 64
Fra  https://motorcykelgrej.dk Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for jeres svar, nu og har også gået og undret mig over det et stykke tid. Regnede med skat ville fortælle mig et eller andet med det, så der kom et brev eller noget. Så må jeg bare indbetale dem til samme konto igen!

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 6. Dec 12
Indlæg ialt: 60
Fra  JS Handel Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Nu bliver jeg lidt urolig. Jeg indberettede moms den 15. oktober for perioden. 1.7 - 30.9. Jeg har modtaget kvittering for modtagelse af indberetning. Jeg har ikke fået nogen besked fra Skat om at noget skulle være gået galt, ej hellere fået noget retur.

Nu er det sådan, at jeg skal have penge tilbage. Kan det være forklaringen? I så fald, ved I hvornår pengene bliver udbetalt? Det er ikke det store beløb, men lidt har også ret :)

De bedste hilsner fra Jon

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46502
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jon-Eirik Salminen Hansen:

Nu bliver jeg lidt urolig. Jeg indberettede moms den 15. oktober for perioden. 1.7 - 30.9. Jeg har modtaget kvittering for modtagelse af indberetning. Jeg har ikke fået nogen besked fra Skat om at noget skulle være gået galt, ej hellere fået noget retur.

Nu er det sådan, at jeg skal have penge tilbage. Kan det være forklaringen? I så fald, ved I hvornår pengene bliver udbetalt? Det er ikke det store beløb, men lidt har også ret :)

penge tilbage kommer relativt hurtigt og ville normalt være kommet . men log ind og se din skattekonto, for standard står til at beløb under 200 kr ikke opkræves eller udbetales, men bliver lagt sammen med næste angivelse til de overstiger 200 kr. Det kan du ændre til 0 hvis du vil men du kan se din saldo i skattekonto som indlogget

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 6. Dec 12
Indlæg ialt: 60
Fra  JS Handel Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

penge tilbage kommer relativt hurtigt og ville normalt være kommet . men log ind og se din skattekonto, for standard står til at beløb under 200 kr ikke opkræves eller udbetales, men bliver lagt sammen med næste angivelse til de overstiger 200 kr. Det kan du ændre til 0 hvis du vil men du kan se din saldo i skattekonto som indlogget

Hej John

De er ikke kommet endnu. Når jeg er logget ind på skat og trykker på "skattekonte", så bliver jeg ledt over i et nyt billede hvor der står om jeg vil logge på med digital signatur, nemID eller tastselv kode. Jeg vælger NemID og så bliver jeg bare ledt tilbage på den side jeg oprindelig kom fra. Se vedhæftede billede.

Jeg kan oplyse at beløbet er på godt 1.400 kr.

Mvh. Jon

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46502
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

1400 ville jeg tror du skulle ha fået nu . men jeg kan ikke lige hjælpe dig med at logge på med nemID - man kan såvidt jeg ved stadigt som personlig virksomhed bruge personlig nemID - og eller virksomheds NemID som man jo  skal ha nu - men hvorfor du ikke kommer ind aner jeg jo ikke, prøv et par andre browsere

Det billede du viser - ser jo ellers ud som du er indlogget - og så skulle du jo bare kunne åbne skattekonto . så deraf forslag om at prøve et par andre browsere (og tillad popup sider - da det kommer som en popup som så meget andet i skat

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 6. Dec 12
Indlæg ialt: 60
Fra  JS Handel Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

1400 ville jeg tror du skulle ha fået nu . men jeg kan ikke lige hjælpe dig med at logge på med nemID - man kan såvidt jeg ved stadigt som personlig virksomhed bruge personlig nemID - og eller virksomheds NemID som man jo  skal ha nu - men hvorfor du ikke kommer ind aner jeg jo ikke, prøv et par andre browsere

Det billede du viser - ser jo ellers ud som du er indlogget - og så skulle du jo bare kunne åbne skattekonto . så deraf forslag om at prøve et par andre browsere (og tillad popup sider - da det kommer som en popup som så meget andet i skat

vh

Hej igen

Problemet er det samme når jeg bruger Internet Explorer. Jeg synes jeg har været inde på det før, så det kan være at det bare er en "bøvs" i systemet i dag :)

Jeg har ikke fået pengene endnu, men venter en uges tid inden jeg begynder at rykke for dem.

Mvh. Jon

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)