Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har Super ide, Hvem skal jeg kontakte??

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Danmark
Tilmeldt 29. Sep 13
Indlæg ialt: 49
Fra  UreGiganten.dk Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Jeg har en super ide. Et produkt som alle danske folkeskoler kan bruge. problemet er bare at jeg ikke kan ringe rundt og holde møder med alle 2000 danske folkeskoler. Kan man kontakte nogen i undervisningsministeriet og gå den vej? I så fald hvem?

på forhånd tak for hjælpen

Køb billige ure online på uregiganten.dk.

Fra Aarhus
Tilmeldt 27. Apr 05
Indlæg ialt: 271
Fra  HeyBuy Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har holdt møde med én folkeskole.. som mega gerne vil have det, og gerne vil købe det med det samme hvis muligt?

Leder du efter en dansk aktie app? Se den bedste aktie app

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

masih2005:
Kan man kontakte nogen i undervisningsministeriet og gå den vej? I så fald hvem?

Nu ved jeg ikke hvad du har i tankerne, eller om du allerede har et produkt, men tror du skal se lidt på denne side forening af offentlige indkøbere og leverandører til det offentlige 

Hvis det er en idé du vil have færdigudviklet i samarbejde med fagpersonale på folkeskolerne, skal du prøve at gå i dialog med en fællesvejleder på en folkeskole og få lidt sparring den vej. 

Fra Danmark
Tilmeldt 29. Sep 13
Indlæg ialt: 49
Fra  UreGiganten.dk Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har færdigudviklet produkt og har haft møde med 3 folkeskoler der gerne vil have det. 

Jeg kan ikke afsløre mere end at det er lidt ligesom lectio til gymnasier. 

Jeg har bare ikke lyst til at sælge produktet til en folkeskole af gangen, da det kommer til at tage lang tid at nå alle folkeskoler i dk. Derfor vil jeg gerne finde en overordnede institution der kan købe det til alle skoler. evt undervisningsministeriet men ved ikke hvem jeg skal kontakte.

Køb billige ure online på uregiganten.dk.

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

masih2005:

Derfor vil jeg gerne finde en overordnede institution der kan købe det til alle skoler. evt undervisningsministeriet men ved ikke hvem jeg skal kontakte.

Hvad med at ringe til Undervisningsministeriet og spørge dem? De vil jo vide, hvem du skal snakke med i deres organisation.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 6. Dec 12
Indlæg ialt: 60
Fra  JS Handel Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

masih2005:

Jeg har færdigudviklet produkt og har haft møde med 3 folkeskoler der gerne vil have det. 

Jeg kan ikke afsløre mere end at det er lidt ligesom lectio til gymnasier. 

Jeg har bare ikke lyst til at sælge produktet til en folkeskole af gangen, da det kommer til at tage lang tid at nå alle folkeskoler i dk. Derfor vil jeg gerne finde en overordnede institution der kan købe det til alle skoler. evt undervisningsministeriet men ved ikke hvem jeg skal kontakte.

Når du nu kommer lidt i mål her, så kunne jeg faktisk godt tænke mig, at høre nærmere om det her. Ikke fordi jeg kan hjælpe dig med flere kontakter, men det lyders som et spændende projekt.

Held og lykke skal der lyde fra Jon :)

Fra Hvalsø
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne det ikke være en idé at tage fat i kommunerne i stedet for? Hvis de er tændte, kan de jo nok få bredt budskabet til skolerne i kommunen.

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

masih2005:
Derfor vil jeg gerne finde en overordnede institution der kan købe det til alle skoler

Hej Masih

Jeg sendte dig et link, du skulle undersøge lidt og tage kontakt til dem, de kan hjælpe dig videre i din process.

Der er forskellige offentlige fællesindkøb her kan du se hvordan det hænger sammen klik her 


Fra Danmark
Tilmeldt 29. Sep 13
Indlæg ialt: 49
Fra  UreGiganten.dk Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Juul:
Nu ved jeg ikke hvad du har i tankerne, eller om du allerede har et produkt, men tror du skal se lidt på denne side forening af offentlige indkøbere og leverandører til det offentlige 

Mange tak Juul. Det var jo lige netop det jeg ledte efter. Vidste bare ikke det eksisterede :) Så behøver jeg ikke sende direkte mail til Christine Antorini alligevel, hehe 

Køb billige ure online på uregiganten.dk.

Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Apr 10
Indlæg ialt: 11
Fra  CEPELO Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Virksomheden Solutors www.solutors.dk er leverandør af IT og software til næsten alle landets skoler. Den kunne være en ide at ringe til dem, og evt. tale med Brian Wurz.

Med venlig hilsen

Peter

PS! Jeg har ingen aktier i virksomheden, men har haft dem som kunde tidligere

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)