Det er ikke mere end en måned siden jeg launchede siden www.shopsonline.dk, og jeg har siden da siddet på nåle for at få feedback fra jer derude. Jeg har ventet en rum tid med at "reklamere" for sitet, da jeg ihærdigt har arbejdet på at få noget brugbart og spændende content på siden. Jeg er velvidende om at FDIH og Amino har en masse sammenlignelige emner, men jeg mener stadigvæk, at der mangler en platform hvorpå etablerede webshops kan få eksponering, og nye iværksættere kan få hjælp og inspiration. En ting er hvad jeg mener og føler - så mit spørgsmål til jer derude lyder således; Hvilke data har i brug for som webshop ejere? Hvilket materiale/data mangler i for at komme videre? Hvad skal der til for at du vil klikke ind ugentligt og læse med? - Hvis du læser med endnu, vil jeg på forhånd takke dig for at have læst dette indlæg. Jeg tror på projektet, og både du og jeg ved at der er stort potentiale indenfor e-commerce, hvis man bruger og kender til de rigtige værktøjer. https://www.facebook.com/Shopsonlinedk?ref=hl Sisse Melsen - Co founder af www.shopsonline.dk - part of the trendsonline.dk family. |
Superspændende Jeg kan rigtig godt lide vinklingen og fokus på etablerede webshops og cases.
Du spørger hvad der skal til for at jeg vil klikke mig ind ugentlig: jeg vil bare have mere af det :). Hvis jeg ved at der kommer en ny historie hver uge, så vil jeg klikke mig ind regelmæssigt, det er helt sikkert. Hvis du krydrer det med en række guides i forskellige niveauer, startende fra det helt basic, ville det være perfekt. Guides kunne være til shopsystemer, call to action, tips til produkttekster, produktbilleder, netbetaling, sociale medier, nyhedbrev (hvor er dit? ;) )
(jeg er altså også nødt til at sige, at jeg har et lille problem med den måde dit theme er sat op på. Billederne er ekstremt store. og de linker til sig selv, istedet for at linke til artiklen. På trendsonline.dk er themet bedre opsat, så jeg vil råde til at bruge samme opsætning)