Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate - Må man dette?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Nov 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!
Jeg er lige begyndt på affiliate så jeg har lige et spørgsmål til jer.
Jeg har en facebook side, hvor jeg gerne vil tjene lidt penge.
Jeg fandt euroads, og jeg fandt denne kampagne.


Må jeg gerne tage den der "Tracking url" og bare linke det på mit side? Ligesom jeg har gjort på billedet nedenunder :-)

Tilmeldt 31. Oct 11
Indlæg ialt: 145
Fra  UG Arts Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Facebook: Tilladt, som der står så ja det må du gerne.

Mvh. Mathias

Mit første affiliate site: http://frituregryde.dk/

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis den annoncør du anvender giver lov til Facebook reklamer, så ja.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 02:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Et godt råd, der ikke decideret er møntet på denne tråd (for jeg er enig i de svar, du har fået), men af mere generel natur: Hvis du er i tvivl om noget er tilladt, så tag det op med affiliatenetværket i stedet/også.

De vil altid kunne give dig de rigtige vejledninger. Husk på at det i sidste ende er deres regler og fortolkninger af samme som gælder.

Dermed ikke sagt, at du ikke fint kan få rigtigt mange gode råd og tips til affiliate marketing i fora, bare vær sikker på at du også tjekker det af med affiliatenetværket også, så du altid markedsfører deres affiliateprogrammer efter reglerne. På den måde er du meget godt sikret mod at få inddraget optjent kommission og, i værste fald, ekskludering fra affiliatenetværket.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)