Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søges: Web-hosting der kan håndtere/garantere login af op til 30 samtidige WP-brugere

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)
Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Desværre tester den kode ikke real-world eksempler på hjemmesider, den benchmarker hvor hurtigt den kan beregne datoen 10 millioner gange (eller sådan noget) i mysql.. Dette ville aldrig ske på en MySQL server, med en rigtig hjemmeside.

Samtidig tester PHP performance en masse for loops der køre de samme funktioner igen og igen og igen.

Sjovt nok vil nyere servere (Dell M620 blade servers med 16 cores på 2 ghz) være langsommere i den test end en server med 4 cores på 3.4 ghz.

Dog giver det ikke noget eksempel af hvor meget trafik en server kan klare.. Nærmere hvor hurtigt den beregner en dato 50 millioner gange, og hvad 1+1*2 er, 25 millioner gange, og encode af 'hello, goodbye' 10 millioner gange.

Og de der PHP versioner mellem 50k og 10 millioner gange. Jeg tør godt garantere at en server med 16 cores på 2.0 ghz, og en server med 4 cores på 3.4, selvom den processer ting lidt langsommere, så skalere det en del bedre.

Hvilket jo oftest er det folk har brug for Smile

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Jan 06
Indlæg ialt: 288
Fra  www.hypersynectics.com Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Lucas - giver mening, udemærket præcisering - specielt når specs for plug-in´en bliver nærlæst ... - jeg hæftede mig specielt véd den del, hvor de beskriver at de laver egentlige MySQL-operationer, og afleder access-tid på disse - men, når jeg nærlæser specs at den faktisk kun refererer til cpu-performance for serveren

Fra Ballerup
Tilmeldt 23. Jul 12
Indlæg ialt: 228
Fra  WebHosting A/S Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Dann Sommer - Digital Media Strategy Consultant:

hej Lucas - giver mening, udemærket præcisering - specielt når specs for plug-in´en bliver nærlæst ... - jeg hæftede mig specielt véd den del, hvor de beskriver at de laver egentlige MySQL-operationer, og afleder access-tid på disse - men, når jeg nærlæser specs at den faktisk kun refererer til cpu-performance for serveren

Hej

Det er ikke helt korrekt, der laves ligeledes 1000

inserts, derefter

selects, derefter

updates, derfter

deletes

i et til formålet lavet fulltext felt i en custom tabel.

Mvh WebHosting A/S

Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Jan 06
Indlæg ialt: 288
Fra  www.hypersynectics.com Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

som den allersidste closure på denne tråd - at det hele spillede og funk´ede tirsdag aften

- dvs. 31 tilfredse WP-kursister blev indenfor en kort periode på 3½ t. i et meget styret kursusforløb guidet igennem ´WP for begyndere´

- Lucas havde stillet en dedikeret server til rådighed - og, alle krav til performance, load og stats blev afviklet indenfor de rammer/krav/ønsker der var stillet

- så, tak til Lucas/Hosting4Real for seriøs, kompetent og professionél indsats !

Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Det her siger vel lidt om det script webhosting.dk har...

Testen er lavet på en af webhosting.dk's egne servere.

Mon "Our server" er en tom server I har sat op uden nogen som helst belastning på? Det kan jo ikke bruges til noget denne test.

Fra Ballerup
Tilmeldt 23. Jul 12
Indlæg ialt: 228
Fra  WebHosting A/S Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper:

Mon "Our server" er en tom server I har sat op uden nogen som helst belastning på?

Hej

Det er beskrevet ude i siden i plugin menuen, under test resultater hvilke servere disse tests er kørt på

php53serv1.webhosting.dk

php54serv1.webhosting.dk

php55serv1.webhosting.dk

som alle er produktionsservere, vi kunne, hvis vi ville have vist bedre resultater, eksempel have benyttet en anden PHP 5.3 server da serv1 bestemt ikke er den hurtigste i vores server segment.

Vi kommer ikke mange kunder per server og har ligeledes ej heller hverken mail eller MySQL på vore webservere, så det er klart at vi kan levere nogle gode tal. Flytter vi MySQL til webserver kan vi få endnu hurtigere tal da connection til MySQL er meget hurtigere via en socket connection fremfor via en network connection.

Mvh WebHosting A/S

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)