Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til SEO for min hjemmeside

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Nov 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

Jeg har en hjemmeside som omhandler salg af bettingforslag, jeg har haft hjemmesiden i omkring 8 måneder, men synes ikke man kan finde den i Google

Jeg bruger Wordpress og har installeret SEO program idag og har indtastet nogle få ord i de bokse. Jeg er ingen ekspert i SEO Adwords analytics og hvad det nu ellers hedder. Jeg har læst nogle indlæg på siden, men folk anbefaler konstant at man skal læse nogle hjemmesider og lære det selv, men det vil jeg ikke, fordi jeg kan ikke det der computersprog. 

Det er ikke en hjemmeside jeg tjener vanvittig mange penge på, men det har irriteret mig en del at jeg ikke rigtig kan finde ud af at optimere min hjemmeside så den kan søges via google. Google vil have mig til at indsætte alle mulige links på min hjemmeside som bekræfter det er mig, men det kan jeg heller ikke finde ud af. 

De priser jeg ser rundt omkring på nettet synes jeg virker ret dyrt iforhold til mit budget, derfor håber jeg evt. at kunne fange en herinde som kan hjælpe med at synliggøre min hjemmeside, til lidt billigere penge. 

Min hjemmeside hedder www.odds365.dk     på nogle computere kommer der heller intet frem når man søger på google. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa! 

Jeg er sikker på, at jeg kan hjælpe dig til en billig penge! Du må meget gerne se mere på min hjemmeside: NikWEB.dk 

Du må også gerne kontakte mig her på Amino i en besked, eller på min hjemmeside. :)

Jeg ser frem til at høre fra dig! 

Mvh Niklas Andersen

Fra Aalborg/Viborg
Tilmeldt 11. Nov 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

hvad er din email? Så sender jeg dig et godt tilbud

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 00:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du er på Google.. Prøv at søge efter site:http://www.odds365.dk/ - Der kan du se de sider Google har indexeret. Men generelt set er din side meget lidt tekst, og mange statistiker mm... Google elsker tekst, og det at skrive gode tekster, rettet mod dine søgeord, det er noget der kræver øvelse, og/eller tålmodighed mm...

 

Men hvis du slet ikke selv har interessen, viden om linkbuilding, seo mm - Så tag imod nogle af de tilbud du nu med garanti bliver overstrømmet med. Eller prøv at søg her på Amino efter linkbuilding, og SEO samt søgeordsanalyse, og læs nogle af de ting der kommer frem der... Der er ret meget viden at hente, på relativt kort tid. Og efter et par dage, begynder du selv at snakke om SEO, interne links, eksterne, do-follow og mange andre frække ord .... :)

Find den billigste pris på Erotisk legetøj på diIdo-priser.dk

Tilmeldt 26. Nov 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

odds365@odds365.dk

Tilmeldt 26. Nov 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

hov, ved ikke hvordan man besvarer privat :)

Men tusind tak for jeres svar og hjælp :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)