Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problem med at ranke i Google med Wordpress i stedet for Frontpage

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas Bjørn Hassing Nielsen:
Jeg har ikke glemt noget. De instruktioner som du skriver der, er en del af introen i WP SEO. Og når man installerer et plugin (i min tankegang) så gennemgår man også instruktionerne der medfølger.

Min klare opfattelse er at langt de fleste installerer WP SEO by Yoast, for dernæst at skippe al intro. Lidt som at langt de fleste også køber elektronik, for dernæst udelukkende at kigge i brugsanvisningen hvis de har problemer. Anyways så er Yoast's plugin ikke DC fri fra start, ligesom at det ikke fortæller en fis om kvaliteten af teksterne som man benytter.

Andreas Bjørn Hassing Nielsen:
Uden SEO-plugin i Wordpress: SEO er svært, og nogenlunde det samme som at lave gourmetmad med hånden som pande.
Med SEO-plugin i Wordpress: SEO er let, og nogenlunde det samme som at lave gourmetmad med en god stegepande.

Indeed, "Juletræer i Odense" er ikke noget svært søgeord, og burde derfor være inden for kort rækkevidde. Men arbejder vi med konkurrenceprægede søgeord, er SEO bestemt ikke nemt blot fordi at man kører WP SEO by Yoast. 

Andreas Bjørn Hassing Nielsen:
Hvor skrev jeg det? Har svært ved at finde det.

Når du skriver at "Wordpress er elendig til at klare SEO for sig selv." og derefter skriver at tingene bliver let som en leg med WPSBY, tolker jeg det som at du antager at SEO stort set "kan klare sig selv", hvis man blot installerer et plugin. 

- Emil

Fra Kastrup
Tilmeldt 18. Jul 13
Indlæg ialt: 29
Fra  Zenbit Skrevet kl. 00:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Blücher:
Når du skriver at "Wordpress er elendig til at klare SEO for sig selv." og derefter skriver at tingene bliver let som en leg med WPSBY, tolker jeg det som at du antager at SEO stort set "kan klare sig selv", hvis man blot installerer et plugin.

Fremover har du så lært, at du ikke behøver fortolke hvad jeg skriver Emil :) - let som en leg er ikke det samme som passivitet.

Igen, det var virkelig ikke for at træde dig over tæerne, selvom jeg godt kan se, at du kunne have opfattet det sådan.

God aften,
/Andreas

Zenbit - eksperter indenfor udvikling af Apps og Databaser
Kontakt: andreas@zenbit.dk

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)