Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på webshop søges

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Lemvig
Tilmeldt 5. Oct 13
Indlæg ialt: 17
Fra  ipcovers.dk Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin sølberg:
Super flot shop du har lavet.

Tror ikke dèt på nogle måde er forkert det du har har gjort, men jeg ville skrive "IPhone" istedet for "Iphone"

Hej Martin.

Mange tak :-)

Havde slet ikke tænkt over det med Iphone/IPhone - Godt set ;-)

Venlig hilsen

Andreas Svankjær.

Fra Hinnerup
Tilmeldt 27. Jul 11
Indlæg ialt: 190
Fra  BilligtSlips.dk Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas!

Super lækker shop du har fået dig! - Hvilket theme bruger du? :-)

- Det eneste jeg vil slå ned på er dine produktbilleder - Synes de er amatøragtige :-) Få ordentlig belysning på og ordentlig/ingen baggrund.

Al vind i sejlene!

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas Svankjær:
eg er nu næsten klar til åbne min webshop officielt, så derfor søger jeg jeres mening.

Når dit navn ligger så tæt op af icovers.dk, synes jeg at det er ærgerligt at du har søgt lige så meget "inspiration" til dit logo fra dem. Du kommer næppe foran, ved at være en trist kopi. Jeg ved ikke om det betyder noget i praksis, men det er det første jeg bemærker, og det irriterer mig en smule.

Derudover er jeg ikke helt sikker på at jeg forstår formålet med at have en Trustpilot box i højre side, når du ikke har nogen anmeldelser.

Din nedtælling ser lidt sjov ud i Firefox, og jeg er ikke sikker på at jeg tror på at du sender varer 1. juledag :o)

Jeg tror ikke du ønsker at have et rabatkode felt som det næstsidste felt i dit checkout. Det bør du enten lægge et andet sted og/eller omdøbe til gavekort.

Så er der den evendelige debat om PayPal som betalingsmetode. Den behøver vi ikke at starte op, men jeg går ud fra at det er pga. din alder du har valgt PayPal. Jeg vil dog anbefale at du sikrer dig at det er en person over 18 der har kontoen, da jeg synes at have set nogle triste eksempler på unge under 18 der har mistet deres penge, fordi de ikke overholder Paypals regler. (Dette er dog frit fra hukommelsen, så jeg kan huske forkert.

Men alt i alt er det en pæn og overskuelig shop. Du har kastet dig ind i et marked med hård konkurrence, så der skal arbejdes hårdt for ordrene. Men held og lykke med det.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Lemvig
Tilmeldt 5. Oct 13
Indlæg ialt: 17
Fra  ipcovers.dk Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

igang:

Når dit navn ligger så tæt op af icovers.dk, synes jeg at det er ærgerligt at du har søgt lige så meget "inspiration" til dit logo fra dem. Du kommer næppe foran, ved at være en trist kopi. Jeg ved ikke om det betyder noget i praksis, men det er det første jeg bemærker, og det irriterer mig en smule.

Derudover er jeg ikke helt sikker på at jeg forstår formålet med at have en Trustpilot box i højre side, når du ikke har nogen anmeldelser.

Din nedtælling ser lidt sjov ud i Firefox, og jeg er ikke sikker på at jeg tror på at du sender varer 1. juledag :o)

Jeg tror ikke du ønsker at have et rabatkode felt som det næstsidste felt i dit checkout. Det bør du enten lægge et andet sted og/eller omdøbe til gavekort.

Så er der den evendelige debat om PayPal som betalingsmetode. Den behøver vi ikke at starte op, men jeg går ud fra at det er pga. din alder du har valgt PayPal. Jeg vil dog anbefale at du sikrer dig at det er en person over 18 der har kontoen, da jeg synes at have set nogle triste eksempler på unge under 18 der har mistet deres penge, fordi de ikke overholder Paypals regler. (Dette er dog frit fra hukommelsen, så jeg kan huske forkert.

Men alt i alt er det en pæn og overskuelig shop. Du har kastet dig ind i et marked med hård konkurrence, så der skal arbejdes hårdt for ordrene. Men held og lykke med det.

Tak for feedbacken :-)

Navn/logo:

Mht. navnet var der ikke så mange ordentlige navne tilbage (efter min mening) som var værd at tage.

Derudover var meningen, at IP skulle stå for: Iphone, Ipad, Ipod også covers, så man ikke var begrænset.

Logoet har jeg ikke selv lavet. Jeg bad om et i blåt/sort, som er farverne der er brugt til shoppen, også selvfølgelig en iphone ;-)

Trustpilot:

Jeg har betalt én for at lave shoppen for mig, så han satte trustpilot ind, så det var klar.

Derudover kan jeg jo ikke have nogle anmeldelser, når jeg ikke har modtaget/afsendt nogle ordre...

Og så er det også imod deres politik at skrive anmeldelser, uden at have handlet hos pågældende firma.

Det med nedtællingen og gavekortet skal jeg lige høre om der kan ændres.

Paypal:

Cvr. nr. er oprettet i min storebrors navn, så det går alt igennem ham.

Hvilket vil sige at ja, det er en over 18 der står for den med kontoen :-)

Og igen tusind tak for feedbacken, den var meget brugbar.

Venlig hilsen

Andreas Svankjær.

Fra Lemvig
Tilmeldt 5. Oct 13
Indlæg ialt: 17
Fra  ipcovers.dk Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Greve:

Hej Andreas!

Super lækker shop du har fået dig! - Hvilket theme bruger du? :-)

- Det eneste jeg vil slå ned på er dine produktbilleder - Synes de er amatøragtige :-) Få ordentlig belysning på og ordentlig/ingen baggrund.

Al vind i sejlene!

Hej Jonas.

Themet hedder "made by andiie.dk" og kan kun bruges hvis du får ham til at lave en shop til dig :-)

Er godt nok ked af at høre at du er så stor modstander af billederne. Synes selv de er blevet ret så gode.

Tak for svaret.

Venlig hilsen

Andreas Svankjær.

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas,

Kæmpe tillykke med shoppen.

Det første jeg tænker på, når jeg ser dit navn, er iCovers. Det første jeg tænker på, når jeg lander på din forside, er iCovers. Det er ikke svært at se, hvem din inspirationskilde er.

Jeg ville arbejde med dine produktfotos. Som minimum få den grå baggrund fjernet.

Jeg ville under ingen omstændigheder smide stjerner op, som henviser til 0 anmeldelser. Det er jo en direkte løgn, du serverer dine kunder.

Der står, i benytter paypal, men alligevel bruger du dankort-logoet?

Handelsbetingelserne er ekstremt dårligt sat op. Vær konsekvent i skrifttype, brug af store og små skriftstørrelser, fed, kursiv, linjeafstand osv.

Og så trænger alle tekster til en kærlig omgang korrektur.

Hvad er 'tilfredshedsgaranti', som du lover?

Held og lykke med det :-)

KH. Lars

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Fra Odense
Tilmeldt 3. Sep 09
Indlæg ialt: 27
Fra  PR- og Kommunikationsbureauet Sievers-Ibsen Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot side og fedt at se hvad der eksempelvis kan lade sig gøre med woo. 

Synes også at det er godt, at man ikke behøver klikke ind på produkter for at lægge dem i kurven. 

Måske skulle du overveje zoom på billeder? 

Synes også at din side er meget hvid, selvom du har en mørk baggrund. Smag og behag. 

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 6. Dec 12
Indlæg ialt: 60
Fra  JS Handel Skrevet kl. 07:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var dog lidt irriterende, at den er lavet i woocommerce. Forstået på den måde, at jeg er ved at skifte fra Dandomain til Prestashop. Men nu bliver jeg sgu i tvivl om jeg har valgt det rigtige :)

Men nu giver jeg Prestashop et forsøg. Er dog stødt på nogle problemer, men sådan er det helt sikkert med alle systemerne. Men igen, jeg kan faktisk godt lide din side. Tillykke med den :)

Mvh. Jon

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)