Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samme indhold på Google+ som hjemmeside straffet for samme indhold ?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Hellerup
Tilmeldt 24. May 13
Indlæg ialt: 10
Fra  Malerfirmaet City maleren Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har netop benyttet mig af de gode råd, som flere personer er kommet med her på debatten. Personlige billeder på hjemmesiden, nye titel tag, referencer m.m. Derudover er jeg startet på at ligge billeder samt informationer om de produkter jeg benytter til daglige maleropgaverne på Google + Men er noget forvirret om det er en god ide, af bruge samme billedmartriale/tekst på min egen hjemmeside som jeg benytter i Google plus? Ser Google det som duplikate indhold eller?

(Jeg er naturlighvis meget åben for ændringer af hjemmesiden samt Google+)

Hilsen Dennis 

www.citymaleren.dk

https://plus.google.com/105353348250744878958

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 02:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Dennis

Billeder opfattes ikke som Duplicate Content - så om du benytter de samme billeder på tværs af forskellige hjemmesider, sociale medier eller noget helt tredje er egentlig underordnet. 

Tekst derimod skal man være påpasselig med. Jeg vil dog tillade mig at twiste mit svar lidt, da der er flere aspekter i det:

  • Har du lange tekster på din hjemmeside som du kopier over på Google+, har du et problem i mere end én forstand. Både fordi at det er normal Duplicate Content, men i lige så høj grad fordi at du så har misforstået Google+ som medie. G+ er nemlig ikke stedet hvor man gang på gang publicerer almindelige websidetester på hverken 400, 800 eller 1600 ord.
  • Har du korte tekster på din hjemmeside som du duplikerer til Google+, har du ligeledes flere problemer. Både fordi at du har et komplet tekststykke flere steder på nettet = DC, men også fordi at du har misforstået hele konceptet, med at have tekster med tyngde på dit eget website.
  • Har du tekster af en god længde på din hjemmeside, hvor du tager enkelte citater med over på G+, linker til hjemmesiden og tilmed skriver en kort kommentar, er der ingen ko på isen. Den slags er normal adfærd, og vil kun være med til at styrke din hjemmeside, den "omtales" på sociale medier.
BTW - husk ikke kun at have fokus på din firmaprofil. Vær også aktiv på den private side af Google+, så du kan styrke din position som forfatter i Googles øjne.
- Emil
Fra Hellerup
Tilmeldt 24. May 13
Indlæg ialt: 10
Fra  Malerfirmaet City maleren Skrevet kl. 07:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil.

Tak for et for et rigtigt godt svar.

Hilsen Dennis.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)