Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nystartet webdesigner - bedste måde at komme igang?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 8. Jun 12
Indlæg ialt: 155
Fra  DAGLIGVARE.NU Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg har allerede svaret dig :)

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 392
Fra  NiceMedia I/S Skrevet kl. 05:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Katrine

I fremtiden bliver det nemmere at møde sine kunder når man driver webbureau eller anden form for virksomhed der kan hjælpe en potentiel kunde med et online projekt. Jeg står på vippen til at lancere Webagenten som bliver en udbudstjeneste hvor du som virksomhed kan afgive tilbud på folk opgaver og lade dem vælge mellem op til 3 tilbud. Jeg har en plan for hvordan jeg hiver potentielle kunder ind på siden, og trafikken kommer i første omgang fra organiske besøgende, da jeg har en liste med 200+ keywords der skal udnyttes :-)

----

Når det så er sagt, så synes jeg det ville være en god idé hvis i selv oprettede nogle websites i kan bruge som en slags forsøgsplatform og hvor i kan eksperimentere med f.eks. affiliate-marketing. Det er nok den mest konkrete måde hvorpå i hele tiden kan blive dygtigere på - i ser med det samme resultaterne i jeres tal, og hvem vil ikke have lavet hjemmesider af nogen der forstår at konvertere de besøgende?

Desuden kender jeg flere med egen virksomhed, og metoden med at ringe og prøve at sælge hjemmesider over telefon virker ikke. Det er en udvandet metode, og dem jeg har snakket med, afviser nærmest ugentligt virksomheder der forsøger at sælge dem hjemmeside-løsninger. Telefonsalg er i mine øjne også en lidt upersonlig fremgangsmåde - hvorfor ikke prøve med brev i stedet? Så er der garanti for at modtageren fanges på et tidspunkt han/hun har tid, og i kan evt. vedlægge en form for gratis gave - eksempelvis en målgruppe analyse, en søgeordsanalyse (hvad søges der på i lokalområdet som kunne være relevant for virksomheden), osv osv. - altsammen noget der er med til at fange modtagerens nysgerrighed.


Held og lykke med jeres projekt :-)

Thomas ╳ MitBredbånd.dk

Fra København N
Tilmeldt 25. Jan 14
Indlæg ialt: 34
Fra  DesignStudio.dk Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Tak for feedback. Det lyder super spændende, Webagenten. Vil helt sikkert kigge forbi, når den er 'up and running'.

Brevtanken er også meget interessant - det er i hvert fald en mulighed for at skille sig ud og fange modtagerens opmærksomhed.

God vind med dit projekt også :)

Mvh.

Katrine,

DesignStudio.dk

Fra Norge
Tilmeldt 8. Mar 13
Indlæg ialt: 109
Fra  Nordic IQ Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Sidder lige og kigger på jeres website, kan i øvrigt rigtig godt lide jeres design :)

Men undre mig over en ting, på jeres priser - Best value, hvad basere i det på ? Har i haft nogle kriterie eller var det bare den der var i midten ?

Fra Norge
Tilmeldt 8. Mar 13
Indlæg ialt: 109
Fra  Nordic IQ Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

En anden ting jeg faldt over er, i tilbyder SEO - Men har i nogen reel erfaring med SEO ?

Tænker lidt på sådan en simpel ting som at jeres titel tag på forsiden er "Velkommen - DesignStudio.dk" Hvilket jo også er fint nok hvis "Velkommen designstudio" er et seachterm i sigter efter :)

Fra København N
Tilmeldt 25. Jan 14
Indlæg ialt: 34
Fra  DesignStudio.dk Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tommy.

Tak for konstruktiv feedback :)

Vi har erfaring med SEO ja, men vi er ikke nået udover det basale på denne side - endnu! Der står dog ikke Velkommen mere - det var en smutter / brøler ;)

Mht Best Value er det den pakke hvor vi umiddelbart syns kunden får mest for pengene. Men det er jo altid et spørgsmål om behov.

Mvh.

Katrine

DesignStudio.dk

Fra Norge
Tilmeldt 8. Mar 13
Indlæg ialt: 109
Fra  Nordic IQ Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

En anden ting jeg faldt over, var jeres reference... Og for at være ærlig, så tror jeg hellere at jeg ville vælge ikke at have nogen reference site, end have lige nettop den side... 

Fra Søborg
Tilmeldt 18. Oct 13
Indlæg ialt: 34
Fra  Classygents Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Katrine! 
Jeg har en webshop, lavet i wordpress som jeg gerne vil have et par ekstra øjne på, med henblik på forbedringer. 
I må meget gerne tage kontakt til mig på 60244484 eller emailen: classygents@hotmail.dk hurtigst muligt.

Vil gerne give jer chancen nu hvor i er nye på markedet, til at vise hvad i kan! 
Ser frem til at høre fra jer! 
Med venlig hilsen 
Jesper Juel
Classygents 

Fra København N
Tilmeldt 25. Jan 14
Indlæg ialt: 34
Fra  DesignStudio.dk Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Lyder spændende. Har sendt dig en mail :)

Mvh.

Katrine

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)