Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dygtig programmør søges til udvikling af en app

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jan 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino!

Jeg vil lige starte med at give en kort beskrivelse af os selv:
Vi er 3 unge seriøse iværksættere på hhv. 20, 21 og 23 år, der har planer om at starte en ny virksomhed - der efter vores egen og mange andres opfattelse er et genialt koncept med potentiale til at blive noget stort, såfremt kortene bliver spillet rigtigt. Vi har alle tre masser af individuelle kompetencer og derudover en god mængde kapital at arbejde med, så vi er overbeviste om, at vi kan få det her til at blive en stor succes.

Vi søger i den forbindelse sidste vigtige medejer af virksomheden: En knivskarp og hårdtarbejdende programmør til udvikling af en app, som virkelig er professionel og har styr på sit kram. Det ville være en fordel hvis du kunne bevise dit kram ved evt. at vise hvad du har lavet for virksomheder/selv været med til at stifte.

Jeg kan desværre ikke røbe konceptet her, idet vi meget gerne vil holde det for os selv. Men vi er naturligvis villige til at præsentere konceptet for dig, hvis du mener du lever op til vores kvalifikationer som programmør, og muligvis kunne være interesseret i at arbejde sammen med os.

Vi glæder os til at høre fra dig,

De bedste hilsner

Victor

Tilmeldt 8. Apr 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Tag et kig på min profil, har udviklet 30+ apps indenfor de sidste 3-4 år. 

Kunne godt være interesseret :-)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)