Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til valg af en god bog/gode bøger

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Hadsund
Tilmeldt 2. Dec 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg søger hjælp til at finde ud af hvilke bøger der kan hjælpe en videre. (Helst som person og læren om sig selv og livet)

Kom endelig med bud og lad mig høre jeres meninger på en god bog.

Mvh

Kasper

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Skal det være i forbindelse med iværksætteri, kan du jo passende læse Martin Thorborg's nye bog "Iværksætter til jeg dør". Den ser jeg ihvertfald frem til at læse.

Ellers er "Manden bag Apple - Steve Jobs" også en fremragende bog.

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Buchs bog "Kick-ass - fra kælder til milliard" kan også anbefales.

Brug eventuelt søgefunktionen her på Amino. Jeg ved, der har været flere af disse indlæg før.

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Fra Beder
Tilmeldt 28. Nov 05
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Hvis du tænker på livet som selvstændig, så vil jeg anbefale dig Iværksætterhåndbogen, som udkommer her i foråret, men som allerede nu kan forudbestilles ved at sende en besked til mig - eller mail til hanne @ wickkommunikation . dk. Pris 299,- + forsendelse, som vil blive opkrævet, når bogen er klar til afsendelse.

Dorthe Klyvø og jeg har skrevet bogen på baggrund af vores egne erfaringer som iværksættere og selvstændige gennem flere år, og ud fra min erfaring med iværksætterrådgivning og sparring med mere end 100 iværksættere. Derudover har vi indsamlet erfaringer og gode råd fra en række iværksættere og eksperter inden for relevante områder.

Bogen er en praktisk, ikke-teoretisk håndbog, som tager fat om både overvejelser og de konkrete handlinger. Bogen vil blive suppleret af et website med skabeloner til download og links til iværksætterrelevante websites med information, gode råd og diverse værktøjer.  Websitet er pt. under produktion, men du kan følge med på Iværksætterhåndbogens Facebook side:

https://www.facebook.com/ivaerksaetterhaandbogen

Vh Hanne Wick

Kommunikations- og Iværksætterrådgiver

Wick Kommunikation

 

 

Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 313
Fra  Rockz Jewelry Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper, 

Jeg kan varmt anbefale Jesper Buchs "Kick-ass - Fra kælder til milliard".
Den har virkelig sparket mig i gang og givet mig en masse inspiration. Klart en must have bog som iværksætter. :)

Mvh

Gustav 

Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)