Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan Amino hjælpe min drøm på vej?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Løsning
Tilmeldt 5. Feb 13
Indlæg ialt: 52
Fra  WideSelection ApS Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Nu har jeg i månedsvis set videoer og læst tekster af Thorborg og alle jer andre fantastiske iværksættere. Gang på gang må jeg høre jer fortælle om at drømme. Og vigtigst af alt. Turde forfølge drømmene. Leve det liv man brænder for og ikke bare leve. Nu bliver jeg fandme nød til at springe ud i det!!     

 

Historien meget kort fortalt.

Min familie købte den første travhest da jeg var 2 år. Som ca. 5 årig prøvede jeg for første gang, at sidde i en træningsvogn sammen med min morfar og holde linerne og styre en af de her super trimmede, stærke væsner ”helt selv”. Det var første gang jeg blev fuldstændig betaget og fanget af travsport. Fra den dag var jeg sikker på, at det var det, jeg skulle beskæftige mig med når jeg blev ”stor”.

 

Nu er jeg blevet storSmile og jeg har brug for hjælp i form af investorer og sponsorer, for at få min drøm til at lykkedes.

Jeg har et koncept klar, hvor virksomheder og privatpersoner på forskellige måder kan involvere sig i projektet. En mulighed kan være, at anskaffe sin virksomhed en anpartshest, som alle interesserede medarbejdere kan følge i den daglige træning og til løbsdage. Bl.a. via hjemmeside, Facebook og selvfølgelig live. En anden mulighed kan være i form af sponsorater, til hestetransport, køredragt mm. (Bliver hovedsagelig synlig i Danmark og norden).

 

Bankerne i dag er ikke interesseret i drømme!! Så skriv meget gerne, hvis du er interesseret i at være en del af min drøm, har gode råd eller bare kender en med helvedes mange pengeSmile.

Investeringer og bidrag i alle størrelser er interessante.

 

På forhånd tak.

Martin Frederiksen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Løsning
Tilmeldt 5. Feb 13
Indlæg ialt: 52
Fra  WideSelection ApS Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak Flemming.

Det vil jeg se på med det samme.

God weekend.

Fra Holstebro
Tilmeldt 15. Sep 10
Indlæg ialt: 37
Fra  www.miltersen.dk Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Det handler vist om at få spredt det glade budskab hurtigst muligt.

Jeg tror allerede dit indlægAmino vil have en effekt.

Har du været rundt og spørge de lokale virksomheder, om de vil være med?

Held og lykke med det.

mvh Mads

Fra Løsning
Tilmeldt 5. Feb 13
Indlæg ialt: 52
Fra  WideSelection ApS Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads.

Ja det tror og håber jeg også.

Jeg er spændt på hvad Amino kan give. Jeg har også lige oprettet en profil på Amino kapital.

Jeg starter med at spørge de lokale virksomheder fra i næste uge:). 

Mange tak og god weekend.

Martin

Fra Løsning
Tilmeldt 5. Feb 13
Indlæg ialt: 52
Fra  WideSelection ApS Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Flemming. 

Jeg har set lidt på de links du lagde op. Det ser spændende ud, men virker en smule uoverskueligt for mig, lige ved første gennemgang.

Har du erfaring med siderne?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

bare som alm. bruger. Jeg interesserer mig for crowdfunding. Har en "interesse gruppe " for CF som du kan læse i her. Og som måske kan oplyse dig mere

http://www.linkedin.com/groups/Crowdfunding-i-Danmark-3866096?trk=my_groups-b-grp-v

Men jeg har ikke erfaring med at søge den type funding. Der må du ha fat i en, der har prøvet det

Fra Løsning
Tilmeldt 5. Feb 13
Indlæg ialt: 52
Fra  WideSelection ApS Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay. Jamen det ser også spændende ud.

Tak for det.

Ok. Jamen det vil jeg prøve.

Tak for din interesse til min profil. Det er altid godt at få udbygget netværket.

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 867
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

En anden løsning kunne være at starte lidt mindre, også bevise overfor banken at du kan lave penge, så vil de måske låne dig til næste projekt. Prøv at overveje hvordan du allerede i morgen kan begynde at lave penge på din passion, kan du holde foredrag om heste, undervise studeri ejere, importerer specielle hestesko, tilbyde firma arrangementer på eksisterende rideskoler eller noget helt femte?

Husk på det er din drøm, og ikke investorernes drøm, så det er op til dig at finde en vej hen til målet, og den går nogle gange over en række mindre projekter før at den store drøm kan lykkes. Fordelen ved at tage den længere vej er jo også at du samler en masse erfaring og en masse kontakter som du senere kan bruge.

Fra Løsning
Tilmeldt 5. Feb 13
Indlæg ialt: 52
Fra  WideSelection ApS Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus.

Fine ord til unge mennesker der har en drøm, men som ikke får gjort noget ved det, før de pludselig en dag kommer i tanke om, at man måske kunne komme i gang "let", hvis man lige fik nogle andre, der har knoglet røven ud af bukserne for at lykkedes til at hoppe på ens drøm/ide.

Men tro mig. Jeg har ikke lagt på den lade side, for selv at skabe det nødvendige. Jeg har været selvstændig/iværksætter i 7-8 år. Mine valg og chancer er desværre bare blevet taget på de forkerte tidspunkter. Så det overskud der burde have været, er desværre meget begrænset.  

Jeg har skam i åre vis overvejet hvad der kan overvejes. Og jeg har sandelig også tænkt mig at gøre brug af de bedste ideer jeg har på min liste.

Ja det er min drøm. Jeg har sandelig heller ikke tænkt mig at proppe min drøm ned i halsen på nogen. Det er udelukkende investorer eller sponsorer, der synes det kunne være sjovt, at involvere sig. Om det så er i form af, at investere i en anpartshest til sin virksomhed, i små eller store sponsorater eller på anden vis har lyst til at bidrage. Alt vil være en hjælp. Jeg HAR været den lange vej. Og præcis de erfaringer det har givet mig gør, at jeg nu undersøger disse muligheder, inden jeg 100% sikkert går i gang med egne midler.

I øvrigt kender jeg ingen sport, der på højeste plan ikke gør brug af investorer eller sponsorer. Så jeg mener det ville være direkte dumt og uerfarent, hvis jeg ikke undersøgte mulighederne for at involvere interesserede investorer eller sponsorer.

God dag. 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)