Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betaling på paypal uden konto

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 20. Oct 13
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Er der nogle der kan hjælpe mig med følgende:

Jeg ønsker at kunder kan betale via paypal på min webshop uden at oprette sig som bruger. Jeg har set at man kan anvende "gæstebetaling, express checkout" - men hvordan integrerer jeg dette i min egen webshop, således kunderne valgfrit kan vælge om de vil betale uden en paypal konto eller med en eksisterende paypal konto.

webshoppen har de nemlig kun mulighed for at enten betale med en eksisterende konto eller oprette en ny.

Håber virkeligt i kan hjælpe! Sidder fast...

Mvh Christian

Tilmeldt 24. Oct 11
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian


Hvilket webshop system bruger du ? Vi bruger shopify hos billige-fjerbolde.dk og der er det utrolig nemt at integrere express checkout..

Bruger du shopify kan jeg nemt fortælle dig det.

Mvh

Oliver Pedersen 

Spar penge på dine badmintonbolde på www.billige-fjerbolde.dk

Tilmeldt 20. Oct 13
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Bruger desværre ikke shopify.

Jeg bruger danhost som e-udbyder.

Men selve opstæningen er vel det samme? Indstillingerne i paypal?

Tilmeldt 24. Oct 11
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

På shopify er det så simpelt at man under checkout kan vælge paypal, og så hvilken form for paypal (express, etc.) og så går den automatisk over til din paypal account hvor du logger ind og så trykker du godkend til de forskellige ting og inden for få sekunder har du paypal på din webshop. 

Ved ikke om det fungere nogenlunde på samme måde ved danhost ?  

Spar penge på dine badmintonbolde på www.billige-fjerbolde.dk

Fra Herning
Tilmeldt 20. Jul 08
Indlæg ialt: 71
Fra  Webshipr.com Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian,

Da jeg selv brugte Prestashop var det en indstilling som kunne vælges.

Har testet på den nyeste Presta og så vidt jeg ved kan det stadig lade sig gøre. 

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian,

Tænker du på selve chechouten i Prestashop eller i PayPal?

De bedste hilsner

Frederik

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Tilmeldt 20. Oct 13
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså det er vel begge dele.
Når kunderne indtaster deres navn, adresse mv. Skal dette overføres til paypal checkouten. Og så skal de bare indtaste korrumper mv og betale. Derefter får man muligheden for at oprette en paypal konto.
Hvordan og hvorledes?

Tilmeldt 20. Oct 13
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Kortnummer skulle der stå

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

ChristianLauge:
Altså det er vel begge dele.
Når kunderne indtaster deres navn, adresse mv. Skal dette overføres til paypal checkouten. Og så skal de bare indtaste korrumper mv og betale. Derefter får man muligheden for at oprette en paypal konto.
Hvordan og hvorledes?

Hej Christian.

.

Det afhænger helt af hvilket webshop system du bruger, og hvordan de har integreret PayPal.

De to mest brugte betalingsmetoder hos PayPal er "PayPal Webpayment Standard" og "PayPal Express Checkout".

Forskellen på de to er at "PayPal Express Checkout" er baseret på API som sendes mellem din shop og PayPal's server. - Det er den API man sender til PayPal når købet gennemføres, som bestemmer hvordan slutkunden ser PayPal's checkout side.

Hvis webhop systemet har valgt at integrere "PayPal Express Checkout", og du alligevel ikke kan få det til at fungere, kan de være fordi de har valgt ikke at inkludere gæstebetaling i deres integration.

.

Længst nede i den API der sender til PayPal skal der stå følgende, for at gæstebetaling dels skal være aktiveret og være default siden som kunden lander på:

SOLUTIONTYPE=Sole
LANDINGPAGE=Billing

.

.

vh, Sami.

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Jan 14
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har talt med Paypals kundeservice i dag, og fået at vide, at gæstebetaling med kreditkort (uden PP login) er ved at blive udfaset, og vil forsvinde helt.

Det er lidt mærkeligt, at man har valgt at undlade at informere sine kunder om den slags beslutninger.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)