Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

vaskemærker og størrelses labels - hvor kan jeg købe dem?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Er der nogen som kender et sted hvor jeg kan få produceret vaskemærker og størrelseslabels til bla. T- shirts og legetøj? Vi får allerede lavet broderede labels i Kenya hvor vi har vores produktion, men de kan ikke levere en ordenlig kvalitet i vaskemærker. De skal være i tekstil, så de ikke generer når de sidder inde i tøjet.Det vil også være fedt, hvis vi kan bestille i små mængder. Til at starte med skal vi kun bruge ca 800 af en slags og ca 900 af den anden. Så okring 1000 stk, eller mindre.

Håber der er nogen herinde som har erfaringer med dette?

mvh

Anna

Tilmeldt 28. Mar 13
Indlæg ialt: 100
Fra  ByD Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Stoflabels er dyre. En billigere løsning kunne være at designe dine egne labels og få dem trykt på stof hos f.eks. spoonflower.com

Jeg sparede omkring 1000,- på denne måde :)

Fra Herning
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 36
Fra  Jesper Mikkelsen Fotografering Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

A-Tex producerer vaskemærker, størrelseslabels, hangtags og mange andre brandingartikler, til mange af de store mærker. Så om de producerer i så små oplag tør jeg ikke sige, men det er et forsøg værd.
De kan levere direkte til fabrikker, og derfor kan du spare tid (eller penge til systue i Danmark).

Hvis ikke de producerer i så små oplag, så er Ikast Etiket et alternativ. Her kan du også få producereret alverdens ting, inkl. det du forespørger.

Håber det hjalp lidt...

Ellers er Spoonflower også en mulighed, og så lave noget selv... Hvordan kvaliteten bliver af det, tør jeg ikke sige - det afhænger nok også af dig selv...

Vil dog lige bemærke at Spoonflower printer på stoffet, og ved stræk mv. er det tydeligt at se, så måske ikke den løsning med flotteste finish...

Fra København
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for Jeres hjælp, det har klart givet mig noget at gå videre med.

Mvh

Anna

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)