Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har brug for gode ideer til et tomt lokale.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Feb 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen.

vi har brug for noglegode ideer til:

har et lokale jeg simpelthen ikke ved hvad der skal ske i.

vi har ikke så meget kapital at gøre med, men vil gerne starte noget op.

det er med henblik på fritid/hobby arbejde, for at prøve det og se om det kan vokse.

lokalet:
selve lokalet er ca 75 km2

der er et baglokale/lager på ca 25 km2

Håber på at få nogle gode ideer fra andre.

mange tak på forhånd

Anders Bruun & Jeppe Jeppesen 

Fra Værløse
Tilmeldt 29. Jun 08
Indlæg ialt: 24
Fra  Markedsføring, nytænkning, salg og drift. Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders og Jeppe

Altid spændende at starte noget op, hvor ligger lokalet? - tænker også mere demografien og sådan bagved.

/Jesper

Tilmeldt 22. Feb 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper.

Vi ligger ude ved vandet i Toftum nær struer. lige ud til limfjorden.

befolkningen er der ikke så meget gang i lige nu, men der er utrolig mange mennesker her når vejret er til ture på stranden, vi ligger i et sommerhus område med campingplads 100 meter herfra.

hvis man skal på stranden fra camping og sommerhuse skal man forbi os, da det er der trappen ned af klitterne til vandet er.

MVH

Anders

Fra Göteborg
Tilmeldt 25. Sep 13
Indlæg ialt: 61
Fra  Caroline Kjelsmark Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det sted kender jeg rigtig godt, da jeg tit tog til Toftum da jeg boede i Struer.

Toftum er et helt utroligt smukt sted, og det er trist at man ikke kan købe/gøre noget på toppen hvor I har bygning.

jeg synes bestemt I skal forsøge med noget is-salg om sommeren og meget gerne kaffe/kage. Jeg ved godt at det er rigtigt tungt rent økonomisk da man skal have en person på stedet, men der er altså mange besøgende både i sommerhusene og bare folk på aftentur. Overvej eventuelt at tale med nogle af de mange flinke lokale fødevarerproducenter. Man kunne måske sælge god hjemmelavet is. Kunne man lave lidt udstilling og salg af lokale fødevarer? Bare nogle timer om dage i sommerhalvåret (a´la11-15)

I kan derefter lave lidt "events" f.eks. skattejagt for børn i området.

Det er et fantastisk sted, men I skal nok ideudvikle med turistforeningen eller en af de organisationer der arbejder med fødevarer og attraktioner. Held og lykke :)

Caroline

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)