Halløj! Jeg er ved at genåbne mit firma, Jegskriverfordig.dk, og i den anledning skal jeg pt. bruge 2, der elsker at skrive tekster. Jeg har tre ret grundlæggende krav: • I kan lide at skrive og har derfor en god, basal viden om forskellige ting. • I ved, hvornår der skal sættes komma og punktum. • I kan lide at arbejde og derfor gerne giver den en ekstra skalle, når der er travlt. I vil begge få en indflydelse på, hvordan firmaet skal forløbe, men jeg vil tage mig af det praktiske, således I kan fokusere på at skrive. Jeg søger 2, som er proaktive og tør at sige sin mening, både når det er godt og skidt. Det er vigtigt, at I er ærlige og siger fra, når I ikke kan overskue flere opgaver eller mener, at I ikke har den fornødne viden om et specifikt emne. I bliver lønnet pr. kunde. Det vil sige, at I får løn af den samlede pris, som kunden betaler for sin ordre. Hvor meget lønnen lyder på aftaler vi indbyrdes. Skulle det have interesse at komme ind i et firma, hvor iværksætterånden er i højsæde, så skriv endelig til hej@jegskriverfordig.dk. Ser frem til at høre fra rigtig mange dygtige Aminoer. :-) Med venlig hilsen, Christian Johnsen |
Hej,
Jeg kunne godt være interesseret, men du bør måske nævne, hvor arbejdet foregår henne, er det i Odense eller noget der kan klares hjemme fra?
Vh, Morten.