Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad giver du for at sende pakker?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 6. Aug 13
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej! :)

Jeg har lige snakket med Post Danmark vedrørende prisen for at sende et brev på 525g og prisen lyder på 42 kr. pr. pakke. Er dette virkelig det billigste man kan komme i nærheden af, eller har I bedre løsninger?

Mvh. Pelle Hansen 

Fra Hillerød
Tilmeldt 6. Aug 13
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal selvfølgelig lige tilføjes, at det er indenrigs - pakkerne skal ikke ud af DK

Fra Møn (Sydsjælland)
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan få prisen med postdanmark lidt ned, hvis du lejer/køber frankeringsmaskine. du skal regne med leje af maskinen, se evt scani.dk og så skal du regne med enten 55 kr til postdanmark hver måned i kreditaftale, eller du skal køre med "optankning" ligesom et taletidskort.

Jeg sidder ikke lige med posttaksterne her. Jeg har selv overvejet det karftigt. Lidt sparet er jo lidt tjent  Wink

Tilmeldt 24. Feb 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er forskellige frankeringsformer. Der er billigere end kr. 42 som er frimærkeprisen. Men det kommer lidt an på mængden du skal sende?

Fra Møn (Sydsjælland)
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Det billigste du kan komme ned på ved få breve er med frankeringsmaskine.

Skal du længere ned skal det være erhvervsbreve med PP-tryk = minimum 1000 ensartede breve pr indlevering...

Taksterne for frimærker kontra frankeringsmaskine er som følger:

500 - 1000 g A/B brev     49,00/42,00    39,00/31,25

1000-2000 g A/B brev      60,00/53,00     47,00/38,50

så du kan spare ca. 10 - 15 kr pr brev

Fra Hillerød
Tilmeldt 6. Aug 13
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 07:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren:

Du kan få prisen med postdanmark lidt ned, hvis du lejer/køber frankeringsmaskine. du skal regne med leje af maskinen, se evt scani.dk og så skal du regne med enten 55 kr til postdanmark hver måned i kreditaftale, eller du skal køre med "optankning" ligesom et taletidskort.

Jeg sidder ikke lige med posttaksterne her. Jeg har selv overvejet det karftigt. Lidt sparet er jo lidt tjent

Hej Søren. Tak for dit svar! :)

Det lyder som en løsning der er værd at undersøge, mange tak skal du have for tippet. Og ja. Lidt sparet er llige præcis = en større fortjeneste pr. pakke. Og når man har en god omgang pakker (håber jeg på en dag), så bliver bare 3-4 kr. hurtigt til penge :)

Fra Hillerød
Tilmeldt 6. Aug 13
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 07:44
Hvor mange stjerner giver du? :

jacobkc:
Der er forskellige frankeringsformer. Der er billigere end kr. 42 som er frimærkeprisen. Men det kommer lidt an på mængden du skal sende?

Hej Jacob. Tak for svaret! :)

Frankeringsformerne skal der klart dykkes ned i. Da jeg ikke har en etableret virksomhed endnu, men bare undersøger priser, har jeg intet præcist tal. Men jeg regner med at sende én gang om måneden til faste forbrugere. Hvor mange der melder sig på ordningen ved jeg ikke, men jeg regner med at starte på ca. 100 breve én gang om måneden :)

Fra Hillerød
Tilmeldt 6. Aug 13
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 07:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren:

Det billigste du kan komme ned på ved få breve er med frankeringsmaskine.

Skal du længere ned skal det være erhvervsbreve med PP-tryk = minimum 1000 ensartede breve pr indlevering...

Taksterne for frimærker kontra frankeringsmaskine er som følger:

500 - 1000 g A/B brev     49,00/42,00    39,00/31,25

1000-2000 g A/B brev      60,00/53,00     47,00/38,50

så du kan spare ca. 10 - 15 kr pr brev

Hej Søren. Igen, tak for dit svar! :)

Nu står det ihvertfald klart, at jeg skal finde mig sådan en frankeringsmaskine. Det er jo en helt vild besparelse pr. brev - det hjalp sku lidt på humøret ;)

Tilmeldt 24. Feb 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 08:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg arbejder hos Post Danmark og rådgiver bl.a. virksomheder i frankeringsformer. Du er velkommen til at kontakte mig da en PP løsning lyder som løsningen for dig, man behøver ikke sende 1000 pr. gang.

mail: jcob.christiansen@post.dk

 

 

Fra Hellerup
Tilmeldt 17. Sep 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pelle.

Jeg er hos Danastar ApS, landets ældste leverandør af frankeringsmaskiner, ring til mig så finder vi en billig/god frankeringsmaskine til dig :)

Ring til Mads på 39487200

Vh. Mads Elgstrøm

Danastar ApS

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)