Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lidt RIS og ROS tak

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Nimtofte
Tilmeldt 3. Jul 11
Indlæg ialt: 414
Fra  Hus & Byggeplads Service Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude.

Så har jeg fået gjort en masse ved min side www.funnie.dk 

Så nu kunne jeg godt tænke mig i kom med noget ris og noget ros. 

Sig endelig til hvis i finder fejl, eller noget der er galt.

Mvh

Matt

Fra Göteborg
Tilmeldt 25. Sep 13
Indlæg ialt: 61
Fra  Caroline Kjelsmark Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Det ser da ud som en fin side 

Der er lidt "sjuskefejl" i dine menu:

F.eks.:

 - Fail er stavet med stort. Ville nok skrive fails

- noget galt med grammatikken i "Seneste tilføjet videoer"  - "senest tilføjede videoer" eller bare "seneste videoer"

- Din overskrift "artikelen" ...hvad ville du skrive? Der er fejl i første punkt i den menu

- under kontakt "I henhold til"  - mener du "angående"?

Håber du kan arbejde lidt videre med det. 

mvh

Caroline

Fra Nimtofte
Tilmeldt 3. Jul 11
Indlæg ialt: 414
Fra  Hus & Byggeplads Service Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Caroline Kjelsmark:

Hej 

Det ser da ud som en fin side 

Der er lidt "sjuskefejl" i dine menu:

F.eks.:

 - Fail er stavet med stort. Ville nok skrive fails

- noget galt med grammatikken i "Seneste tilføjet videoer"  - "senest tilføjede videoer" eller bare "seneste videoer"

- Din overskrift "artikelen" ...hvad ville du skrive? Der er fejl i første punkt i den menu

- under kontakt "I henhold til"  - mener du "angående"?

Håber du kan arbejde lidt videre med det. 

mvh

Caroline

Mange tak Caroline, der vil blive kigget på det hurtigst muligt.

Jeg rigtig glad for dit indput, det er ikke altid lige let at se det selv.. :)

Mvh

Matt

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Min aller første tanke går omkring dine reklamer i toppen ....

Syntes det virker som en lidt speciel måde at det er lavet med sådan et lille tekst link oven og under, giver det ret mange klik ? - Tror da næsten at en stor Coolstuff reklame vil passe bedre til dine læsere end tøj ?

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Flensburg
Tilmeldt 14. Jan 14
Indlæg ialt: 272
Skrevet kl. 00:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden er fin, dog kan det være at du har glemt at tilpasse den til opera? sliden er ALT for stor ved mig jeg kan ikke se andet end slide når jeg kommer på siden ?!

Danmarks nye eksklusive sexshop winkwink.dk. Der har et stort udvalg af sexlegetøj, og lingeri.

Tilmeldt 19. Feb 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 00:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik siger noget, men jeg vil tilføje at den lidt atypiske reklame med tekst gjorde at jeg lagde mærke til teksten/reklamen for coolshop i langt højere grad end hvad banneret viste! (Jeg er så vant til nettet at mine øjne hurtigt skipper forbi banneret)

Vil dog tilføje at for mig virkede det som en lidt klodset placering af det banner. Overvej om det kan flyttes ud langs venstre side eller højre side (Måske begge?)
Jeg tror det negative ligger i at den er placeret i mellem menuerne og selve indholdet af siden.. Det er mit gæt. Så eventuelt placer den under dit logo men før menuen?
Jeg ville sige det samme om reklame-teksten, men jeg tror altså at netop placeringen og at det er et link gør at jeg så det næsten med det samme. Tjek op på om det giver clicks, og hvis det gør så behold det!

Jeg kan godt lide den generelle stil du har, jeg kunne forestille mig at din største problemstilling bliver at vinde faste brugere over fra Youtube og Facebook m.f. - Med det sagt undrer det mig at du ikke har integreret Youtube!
På den måde overfører du en stor del af plads og båndbredde kravene til Youtube, og du gør det virkelig let for brugere bare at bruge deres youtube video på dit site også.
(Åbner op for youtube folkene, de vil jo enormt gerne have views og likes, og hvis det kan øge deres views at køre igennem din side også, så gør de nok det ;) )

Det var hvad jeg lige kunne komme med af tanker! Håber det er brugbart (Dette er mit første indlægAmino, så sig endelig til hvis det er helt væk det jeg skriver! :) )

Alt held og lykke!!

Fra Nimtofte
Tilmeldt 3. Jul 11
Indlæg ialt: 414
Fra  Hus & Byggeplads Service Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg takker for alle svarene, jeg vil kigge det hele igennem og få lavet de ting i har udpeget.

Dejligt at se der er nogle der gider at svare på tingene.

Det med Youtube så kan bruger godt ligge op fra youtube af, de fleste af mine videoer kommer der fra, det er bare at oprette sig også man igang.

Mvh

Matt

Fra Hillerød
Tilmeldt 6. Aug 13
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Matt. 

Tag lige en korrekturlæsning på den og tjek for diverse sjuskede stavefejl, som er er hurtige at rette. Især sammensatte ord :)

 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)