Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Logo / facebook side

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg ville høre hvad priserne lå på for at få lavet en Facebook side og et logo.

Vil gerne have priser på:

Facebook side=

Logo=

Begge ting samlet=

håber der er nogen der kan hjælpe

Fra Kalundborg
Tilmeldt 6. Jan 14
Indlæg ialt: 185
Fra  Art of Fredskov Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 25. Feb 14
Indlæg ialt: 73
Fra  UngWebDesign Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Send mig en mail så får du et super godt tilbud info@ungwebdesign.dk

Fra Thorsø
Tilmeldt 30. Jan 13
Indlæg ialt: 127
Fra  Smart Charge Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv lige at kigge forbi: www.facebook.com/MarketingZonen
Og hvis du kan lide det, så tag kontakt til mig.

Prisen afhænger selvfølgelig af hvor avanceret dit skal være, men det børn kunne laves (samlet) for under 1.000,-

Mvh Thomas

Smart Charge - en nytænkende og fornøden service

Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Odense
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 327
Fra  Morning Train MS Robotics Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Priserne kan svinge meget :) Det bedste ville være at lægge opgaven på Amino Freelancer, hvis du ikke lige ved hvem du vil have til at lave det. Så vil du få en masse bud.

Personligt ville jeg tage 1499,- + moms for et logo lige i øjeblikket og sammen med en facebookside 1999,-

Du kan få logoer ned til 500 kr. rundt omkring, men så er kvaliteten også derefter, og så er der nogen der tager mange mange tusinde for det (10.000 +).

Men du kan jo prøve at smide din opgave på Amino Freelancer. 

Fra Brøndby strand
Tilmeldt 22. Feb 13
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold nu kæft en flok kapitalister i er! .. Det er gratis, at lave en facebookside. I så fald i gerne vil lave det for ham, da han måske ikke kan finde ud af det. Hvordan i alverden kan i tage 1.000 kr for det? .. Det er blot 3-4 klik med musen så har man en facebook side. 

Du kan sagtens få nogle til, at lave et gratis logo for din virksomhed. Jeg har fået lavet et gratis logo af en sød aminobruger her inde. Og kvaliteten var på top. 

Må i skamme jer!

Tjek min Facebook side ud: De bedste shisha-Tricks

Fra Kalundborg
Tilmeldt 6. Jan 14
Indlæg ialt: 185
Fra  Art of Fredskov Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Oktay:

Hold nu kæft en flok kapitalister i er! .. Det er gratis, at lave en facebookside. I så fald i gerne vil lave det for ham, da han måske ikke kan finde ud af det. Hvordan i alverden kan i tage 1.000 kr for det? .. Det er blot 3-4 klik med musen så har man en facebook side. 

Du kan sagtens få nogle til, at lave et gratis logo for din virksomhed. Jeg har fået lavet et gratis logo af en sød aminobruger her inde. Og kvaliteten var på top. 

Må i skamme jer!

Mht. til "facebookside" referer jeg selv til et cover design/avatar. Det kan "alle" også lave, men det gør de ikke fordi professionelle der laver det til dagligt ved hvilke idéer der sælger.

samme gælder et logo, i bund og grund kan alle lave det, men at forstå symbolikken bag et logo og lave et effektivt et kræver viden.

Det kan desuden sammenlignes med om du har lyst til at give dine produkter gratis væk, for i så fald tager jeg da gerne imod med åbne arme.

Mvh. Projektmageren Fredskov

Fra Odense
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 327
Fra  Morning Train MS Robotics Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Oktay:
Det er gratis, at lave en facebookside.

Det har du ret i, men nu snakker vi om at lave profilbillede samt coverbillede, hvilket man da også selv kan give sig i kast med, men som nok i mange tilfælde ikke bliver lige så godt, som en grafiker ville lave det. 

Oktay:
Du kan sagtens få nogle til, at lave et gratis logo for din virksomhed.

Det kan man ikke sagtens, men man kan nok godt finde nogen der vil. Men så er kvaliteten som regel også derefter. Et log er et produkt som grafikere laver ligesom så andre sælger ting eller ydelser. Der bliver selvfølgelig lagt noget tid og arbejde i sådan et produkt, så det kan man som grafiker ikke bare gå at give gratis væk hele tiden. 

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Oktay:

Hold nu kæft en flok kapitalister i er! .. Det er gratis, at lave en facebookside. I så fald i gerne vil lave det for ham, da han måske ikke kan finde ud af det. Hvordan i alverden kan i tage 1.000 kr for det? .. Det er blot 3-4 klik med musen så har man en facebook side. 

Du kan sagtens få nogle til, at lave et gratis logo for din virksomhed. Jeg har fået lavet et gratis logo af en sød aminobruger her inde. Og kvaliteten var på top. 

Må i skamme jer!

GratisGrafiskArbejde.dk er ledigt, og tror da rigtig mange vil blive glade for hvis du købte det Wink

Meget rigtigt man kan være heldig og finde nogle til at lave et logo gratis, men at folk tager betaling for den tid de bruger på sådan en opgave, kan da ikke undre dig ? ....

http://unggrafik.dk er en af dem jeg selv har overvejet til at lave en facebook siden for mig.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)