Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nu det tid til vurderinger/opdateringer..!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Oct 13
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Så vil jeg gerne stå for skud, jeg forsøger med forskellige tiltag, men ønsker jeres meninger og tanker..

Syntes ikke jeg for solgt så meget i forhold til antal besøgende.

Siden er... Tadaaaaa

www.varmepumpesyn.dk

Mange tak

Lars Nielsen

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

LarsSpendrup:

Hej alle

Så vil jeg gerne stå for skud, jeg forsøger med forskellige tiltag, men ønsker jeres meninger og tanker..

Syntes ikke jeg for solgt så meget i forhold til antal besøgende.

Mange tak

Lars Nielsen

Hvad er det du gerne vil? Skal vi give ris/ros til din webshop? Hvis det er tilfældet, så smid et link!

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 9. Oct 13
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Ha ha ha ja nogle gange har man så travlt man ikke ser det simple... :) sad sådan og glædede mig til at høre jeres tanker om min side... :)

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Her er lidt tanker:

- Da jeg så dit logo, lignede det at der stod armepumpesyn.dk

- Billederne ser meget amatøragtige ud

- Under "Om os" skal I få taget nogen professionelle billeder. Dem I har nu ligner nærmest feriebilleder.

- Jeg forstår ikke, at jeg kan få et gratis tjek af min varmepumpe - men jeg kan også betale 695 kr. Hvad er forskellen? Det skal du selvfølgelig ikke forklare her, men skriv det på hjemmesiden.

- Hvis I tilbyder et gratis tjek, så smid det dog på forsiden! Brug det som et salgsargument.

Men ellers synes jeg siden bærer meget præg af, at være en "håndværker hjemmeside" og med det mener jeg, at mange håndværkere ikke har fokus på dette og dermed laver en umoderne hjemmeside. Brug lidt penge på at få den gjort moderne.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 9. Oct 13
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Dejligt at høre andres kritik

Tak håber på flere! 

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Oct 11
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

1. Logoet, som tidligere er blevet nævn. Det ligner ikke et "v".

2. Jeg synes ikke, at det passer ind med "..." ved "typiske tegn på, at din varmepumpe trænger til service" 

3. Kommateringen halter flere steder. Nogle steder er der et komma, hvor der ikke skal være et. Hvis du ikke selv er ferm til det med at sætte komma, synes jeg du bør få nogle, som har styr på det, til at læse dine tekster igennem.

Med Venlig Hilsen

Søren M. Nielsen

Tilmeldt 9. Oct 13
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Søren, går straks til makronerne.

Fra Kastrup
Tilmeldt 18. Jul 13
Indlæg ialt: 29
Fra  Zenbit Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

KennM's indlæg er spot-on.

Jeg har lidt yderligere noter til problemer med siden:

  • CVR-nummer i bunden på alle sider. Læs lidt her hvorfor det er så vigtigt. Jeg handler ikke med håndværkere der ikke reklamerer et CVR-nummer. Det er for useriøst.
  • Telefon-nummer i bunden (eller toppen) på alle sider (giv folk nem adgang til vigtig information hele tiden. Lad være med at spilde deres tid på at skulle gætte sig frem).
  • Adresse i bunden på alle sider, så jeg har en idé om, om jeg skal bestille jer oppe fra Skagen i mit kolonihavehus med varmepumpe, eller om jeg skal finde nogle andre. Igen, informationsproblem. I bør også fortælle Google (via G+) hvor I ligger henne af, så tror jeg I får løst en af jeres problemer. Nemlig: besøg uden salg.
  • I har en Facebook knap nede i bunden til højre, gråt, og småt. Er I bange for, at folk ser den? Få gjort den større, ordentlig FB farve og lagt et bedre sted på siden. Sociale medier er en super god markedsførings strategi, så længe det bruges rigtigt.

Zenbit - eksperter indenfor udvikling af Apps og Databaser
Kontakt: andreas@zenbit.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)