Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på webshop

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Danmark
Tilmeldt 19. Feb 14
Indlæg ialt: 16
Fra  Børnelageret.dk Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har www.børnelageret.dk som er under stadig udvikling.

Lige pt. afventer jeg min indløsningsaftale hos nets, så jeg kan modtage betalingskort, derfor er de ikke i butikken endnu. 

Men hvordan synes i shoppen er sat op, ris/ros og kommentarer.

På forhånd tak. 

Tilmeldt 28. Feb 14
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Selve designet virker ikke særlig professionelt af flere årsager

- Billederne har hvid baggrund og ikke transparent 

- Titel på nogle sider (de fleste) har ikke mellemrum mellem børnelageret.dk og det næste ord. (Dette er et generelt problem på siden)

- Eksempeltvis er "jordbærkages" titel   : "HovedbeklædningHovedbeklædningBørnlageret.dk". Vælger jeg derimod pingvinen peppy er titlen "Hovedbeklædning<COUNT>HovedbeklædningBørnelageret.dk "...

- Den gule valgte farve til titel inde i http://børnelageret.dk/traelegetoej-6  er lidt ubehagelig for øjet. 

- Selve temaet er for firkantet efter min smag 

Derudover må der meget gerne være mere end ét billede pr. produkt. 

Selve marketings mæssigt mener jeg ikke at der bliver appeleret til hverken en primær eller sekundær målgruppe med sidens indhold.   Dette er et kæmpe minus og kunne have trukket dig til et helt andet niveau hvori du udskiller dig fra mange andre "hjemmelavede webshops" . 

Et eksempel på et firma der har gjort det rigtig godt er "bObles" (http://bobles.dk). Bemærk de mange billeder af glade børn. 

Se eksempeltvis hvordan at de fremhæver legetøjet i sammenhæng med børns udvikling. (http://bobles.dk/den-glade-udvikling-p2/ ) 

Jeg har skrevet en kort eksamensopgave om denne virksomhed i faget "Købsadfærd" du muligvis ville kunne drage nytte af :-)

Filen er vedhæftet forneden og vil give dig nogle gode tips til hvem din målgruppe er og hvordan du vil kunne komme i kontakt med dem på den bedste måde!

1488.Købsadfærd 322362.pdf

Beklager den hårde kritik :-) Men mon dog ikke dit salg vil forøges efter disse ændringer og derfra vil du muligvis blive glad for den konstruktive kritik :-)

Fra Kastrup
Tilmeldt 18. Jul 13
Indlæg ialt: 29
Fra  Zenbit Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Her kommer der lidt feedback. Det er lige ud af posen, og ikke filtreret, håber det kan bruges.

  • Logoet: rigtig ærgerligt at se på. Allerede bare at gemme det som et tabsløst format (png f.eks.) vil du vinde på. Men bør i teorien laves forfra af en der har Photoshop (eller Gimp). Det ligner noget sjaskværk fra 90'erne.
  • Struktur: Jeg ville mene du har for mange kategorier, med for lidt indhold i. F.eks.: Trælegetøj og udelegetøj bør være i en kategori: legetøj, og hvert legetøj kan så have et tag der fortæller om det er et trælegetøj eller ej (tags er en smart måde at opdele under-'kategorier' på). Udelegetøj har kun gynger som indhold, hvorfor så ikke kalde kategorien for gynger? Du har en kategori til 2 ting (tasker og kufferter), men du sælger kun kufferter, kan du se dilemmaet? Det er samme problem hele vejen igennem.
  • Indkøbskurv: Det er umuligt at se hvilke korttyper (eller betalingsmetoder) du modtager, det er alt for småt og utydeligt.
  • Enkelt-vare visning: Er sådan set udmærket. Jeg ville anbefale at gøre knappen til at smide varen i kurven lidt større, og putte den hen et sted hvor brugeren har nemmere adgang til den (du ved, ease-of-purchase). Se f.eks. hvordan groupon.dk og downtown.dk har gjort med deres 'køb'-knap. De har stor erfaring med at sælge en masse bras, som folk ikke har brug for, så man må gå ud fra de har fanget idéen i god User Experience ;)
  • Farveskema: 100% subjektiv mening. Jeg bryder mig meget lidt om farveskemaet. Den mørkegrønne er sådan set OK, men den skrig-grønne hører ingen steder hjemme i den kontekst.
Der er mange mangler på brugeroplevelses-siden, som du helt sikkert kan få hjælp til af de rigtige folk. Det var toppen af isbjerget af mit førstehåndsindtryk, håber det gavner mere end det ødelægger :)

Zenbit - eksperter indenfor udvikling af Apps og Databaser
Kontakt: andreas@zenbit.dk

Fra Danmark
Tilmeldt 19. Feb 14
Indlæg ialt: 16
Fra  Børnelageret.dk Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej begge to. 1000 tak for lidt feedback - og jeg tager skam intet af det ilde op. Man skal vel lære, og jeg tager det lidt "learning by doing"

Jeg retter til efterhånden, og tror nu nok jeg har fået titlerne på plads.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Noooooo! Ikke Comic Sans!

Jeg synes forsiden er ret kedelig.

Regner du med at have mange udenlandske kunder? Jeg ville fjerne valuta-feltet..

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra Danmark
Tilmeldt 19. Feb 14
Indlæg ialt: 16
Fra  Børnelageret.dk Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Forsiden er hermed rettet ti. Må ærligt erkende jeg slet heller ikke var tilfreds med den foregående, men kunne ikke lige greje hvordan jeg kunne få det til at virke :)

(den øverste skrift (Spar op til 30%) er jeg stadig i tænkeboks over)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)