Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp!!! Vi skal bruge en hjemmeside/Webshop.. hvor skal man starte?

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

mirko nimz:

Hej ,jeg bvil også sige i skulle have en web shop hvis i vil sælge produkter på nettet... men det er forskellig med pris, alt efter jeres behov. Men hvis i vælger web shop, så tag magento, da det er opensource og i ikke er bundet et sted.

Der findes mange forskellige open source systemer hver med deres egne fordele og ulemper. For eksempel er Magento et meget stort og tungt system, som samtidig er meget komplekst.

Det er godt til en lidt større webshop, som har brug for en masse komplekse funktioner, men det er måske ikke nødvendigt til en webshop der lige er ved at starte.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Mar 13
Indlæg ialt: 163
Fra  Techstore Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Morten og Casper.
Stod selv i jeres situtation da jeg startede.
Startede selv ud med en komplet løsning fra scannet. Men det kostede hurtigt 10-12000 om året. Og de løsninger i det pris leje er der MANGE af.
Men jeg fandt den optimale og billig løsning for mig i Prestashop.
Men igen kommer lidt an på hvor meget i selv bil lave..
Men mit forslag er følgende:
Tag et kig på unoeuro.com, det er et firma der stiller webhotel for 1 euro om mdr. Her køber i et webhotel.
Unoeuro har ex. Prestashop liggende som 1-click installation. Det vil sige et click så har i en webshop.
Prestashop er gratis :-)
Så skal i have et betalingsmodul, så i kan modtage kort hvis i ønsker dette. Det kunne være quickpay til 150.- om mdr. Så alt i alt har i en webshop med et er verdens bedste systemer for ca 157,- om mdr.
Men hvis i har flere spørgsmål er i altid velkommen.
Og det er også gratis ;-)
Der er et hav af videoer på youtube.

Mvh. Lasse
www.techstore.dk
Fra Ølstykke
Tilmeldt 5. Feb 14
Indlæg ialt: 123
Fra  DevsSolution - Hjemmeside-designer Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med Jer..

Jeg vil sige at afgøre om det skal være en hjemmeside , webshop eller en kombinations løsning kommer an på bl.a.:

Hvor mange produkter skal i sælge?
Hvor mange salg forventes der at kunne komme ud af det.
Hvor store penge beløb er der tale om pr. produkt.

Disse 3 faktorer skal man som hovedregel gøre op inden man vælger om løsningen bliver gavnet bedst af en hjemmeside, webshop eller kombinations løsning..

Jeg vil gerne tage en telefonisk samtale med Jer og vejlede Jer til hvad i nok kunne få gavn af til jeres tiltænkte virksomhed.
Vi lever af at hjælpe virksomheder med at træffe det rette valg på dette område, så vil mene vi også kunne gøre det i jeres tilfælde.

Med venlig hilsen

DevsSolution


Tlf: 71 990 400

Men ellers kan i se lidt om hvad vi bl.a. kan tilbyde indenfor online løsninger her:
Ny hjemmeside
Ny webshop
Søgemaskineoptimering

Tilmeldt 18. Mar 14
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej DevsSolition

Hjælper I også virksomheder med at finde den rigtige indløser ?

Mvh

Svend Erik Andersen

 

Fra Ølstykke
Tilmeldt 5. Feb 14
Indlæg ialt: 123
Fra  DevsSolution - Hjemmeside-designer Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Svend Erik

Hvis du tænker på indløsningsaftaler så er dette også noget vi selvfølgelig er behjælpelige med, og der er ligeledes flere faktorer der skal snakkes igennem inden man vælger. :)

Med venlig hilsen

DevsSolution

Tilmeldt 18. Mar 14
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, der er mange faktorer, bl.a.:

1) Pris

2) Afregningstid

3) Løbende gebyrer

4) Sikkerhedsstillelse

5) Ekspeditionstid

 

Henviser du alle kunder til samme indløser eller kan det være i forskellige retninger afhængig af kundens ønsker og behov ?

 

Mvh

Svend Erik Andersen

Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Mar 13
Indlæg ialt: 163
Fra  Techstore Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Svend Erik
De 2 største er nok quickpay og epay.
Men her skal du lige lure på om de understøtter dit shop system.
Se evt. Her for quickpay: http://quickpay.dk/modules/

Hilsen Lasse
Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi bruger Paymill, da de ikke skulle have noget i opstartsgebyr. Senere vil vi nok skifte til Quickpay eller lign. når vi har nok transaktioner hver måned til at kunne spare på det.

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Mar 14
Indlæg ialt: 1
Fra  Næstved Parterapi - Selvværdcenter Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

mobilmorten.dk laver websider og webshop for 5.900,- kr, de er hurtige og effektive Smile

Tilmeldt 16. Jan 13
Indlæg ialt: 78
Fra  Brøndholt CMS & design Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper og Morten

Der er vist ikke nogen der har svaret på det I spørg om,

 "Hvor skal man starte ?".

I skal starte med at se på hvilke behov I har, og hvad det er for en ydelse I gerne vil tilbyde.

Med udgangspunkt i det må i lave lave en liste over det i forventer af jeres løsning, en slags kravspecifikation. Jo mere præcist i kan beskrive jeres behov des nemmere er det at finde den rette løsning, og jo mere præcist kan man som udvikler estimere opgavens omfang tidsmæssigt og økonomisk.

En kravspecifikation er også et godt udgangspunkt for en kontrakt hvor i kan holde jeres krav op mod den løsning der er leveret, på den måde er i sikre på at få det resultat der er aftalt..

Så mit råd til jer er altså at få lavet en god kravspecifikation før i går i gang !, det kan spare jer mange penge og ærgrelser.

Held og lykke :)

Mvh

Mads Brøndholt Nielsen

brondholt.dk

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)