Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback ønskes på webshop

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino!

Jeg er nu ved at være klar til lidt feedback på min webshop beltguy.dk.

Der kommer snart et større sortiment, logoet er ved at blive lavet transperant, der kommer ewire betaling, men er der andet jeg burde få ordnet inden jeg får den spredt ud over hele nettet?

Vores kernekompetance skal ikke være at vi vil være de billigste, men vi vil forsøge at sørge for at alle kunder får et eller andet ekstra, som de ikke havde forventet. Dette kan være en service, eller et ekstra fysisk produkt, hvad synes i om det?

De bedste hilsner

-Ronnie Gejl

Ps. har du en blog om herremode, eller bare mode, så skriv, så kunne det være jeg kunne være interesseret i lidt omtale.

Fra New York
Tilmeldt 9. Jul 12
Indlæg ialt: 8
Fra  ooofff.org Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej FBT

Du skal få dine produkter op i toppen og droppe slogans o.l. de fylder alt for meget. Gør dit logo meget meget mindre.

To vigtigste ting en bruger vil kigge på.

1) Hvad sælger du

2) Priser

Og drop den der karrusel den fungerer ikke.

Fra Sæby
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 141
Fra  Tec-connect.dk Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med din nye butik!

jeg synes dit logo er alt alt alt for stort :-) 

jeg synes også der er for meget tekst på din forside:-) 

når man ser den på iPad kører din s.lider over søgefeltet :-)

det et var lige et par hurtige tips herfra, men ellers held og lykke med salget 

Få en prof. lyd på dine optagelser, se vores tilbud, komplet hjemmestudie til kun 4399,-

Tilmeldt 6. May 11
Indlæg ialt: 27
Fra  Onlime.dk Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ronnie

Jeg ønsker dig god vind i sejlende med din nye forretning! Nu har jeg kigget på din hjemmeside og der er nogle ting, som falder mig ind, som du måske kan tage til efterretning:

1) Som førnævnt er dit logo alt for stort. Forhåbentlig er dit nye logo ikke lige så stort :)

2) Jeg går ud fra, at du skal sælge her i Danmark - derfor husk at oversætte strings, som lige nu står på engelsk. Jeg tænker på checkout-bjælken øverst.

3) Paypal-billedet skal være af en højere opløsning. Lige nu ser det pixeleret ud.

4) Dine bannere "50% rabat" er ikke så tiltalende. Det er klart, at det kommer med tiden - men gode billeder og et fedt design gør meget, når kunderne kommer ind på siden :-)

5) Overvej evt. en 'Om os' side, hvor du forklarer lidt om siden, forretningen, menneskene bag osv.

6) Du bør tage til efterretning, om der skal stå 'Forsiden' på forsiden..

Jeg håber, at du kan bruge mine umiddelbare noter til noget :-) God aften!

Jeg driver til dagligt Onlime.dk - Vi leverer Danmarks bedste løsning, når det kommer til backup og lagerplads i skyen.

Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias:

2) Jeg går ud fra, at du skal sælge her i Danmark - derfor husk at oversætte strings, som lige nu står på engelsk. Jeg tænker på checkout-bjælken øverst.

Jeg har prøvet at kigge lidt på det, men lige den bjælke øverst kan jeg simpelthen ikke få oversat, hvis der er nogen som kan hjælpe mig, så skriv endelig.

Fra Flensburg
Tilmeldt 14. Jan 14
Indlæg ialt: 272
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Hvorfor er produkter over Billedet/slide med rabat? Det skulle laves om på

Danmarks nye eksklusive sexshop winkwink.dk. Der har et stort udvalg af sexlegetøj, og lingeri.

Fra Brønderslev
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 514
Fra  Daltek IVS Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Du bliver nødt til at få læst korrektur på siden.

Dette er kun for at hjælpe det er ikke for at moppe:

Citat fra siden:

Målet med denne side er ikke et at skabe et eller andet fansy univers med bælter fra hele verden og flere tusinde forskellige vare. Målet med denne side er at skabe en webshop, som er kundernes webshop, hvor de ved at vi gør vores bedste for at i bliver tilfredse.

Her efter korrektur:

Målet med denne side er ikke at skabe et fancy univers med bælter fra hele verdenen og flere tusinde forskellige varer. Målet med denne side er at skabe en webshop som er kundernes webshop, hvor de ved at vi gør vores bedste for at de bliver tilfredse.

Når det er sagt så er teksten meget overflødig. Du kan godt have en vision, og have dette som en del af dit værdigrundlag i eksempelvis en forretningsplan. Men den har ikke noget at lave på siden.

Min pointe er to ting.

1. En knold som mig der fungerer rimelig godt i det danske sprog, både i tale -og skrift, vil se disse fejl med det samme og straks dømme rødt kort til din webshop fordi det virker amatøragtigt at have en webshop med stave og formuleringsfejl.

2. Sørg for at begrænse din tekst (meget). Hvad er det du sælger, danske stile, eller bælter ? Produktet skal være i højsædet, og ikke dine målsætninger, og eventuelle punchlines.

Din shop er hvad det er. Det er et sted man kan købe bælter, færdig slut. 

En lille slutkommentar er at alle der kender smartguy.dk vil tænke at du er en kopist, der prøver at få flere kunder ved at kalde din webshop noget som virker velkendt. Den er for gennemskuelig. Jeg ville virkelig overveje at kalde den noget andet..

Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for alle henvendelser. Tager det hele til mig, og hvis i nu får tid, så kig forbi imorgen tidlig, så er det meste nok rettet :)

Fra Brønderslev
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 514
Fra  Daltek IVS Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Er nødt til lige at komme med lidt mere. Nu har jeg haft mulighed for at kigge nærmere på din side :)

Der er stavefejl i dine produkter, og i dine produktbeskrivelser, samt i handelsbetingelser og stort set også alt andet. Det er lidt pinligt at du sælger bælter og under det brune bælte staver det "belte".

Det hedder heller ikke "Brun stof bælte" det hedder Brunt stof bælte, jeg ville dog foretrække at kalde det "Stofbælte brun" eller "Tekstilbælte brun"

Jeg studser også over at du har en hotmail mailadresse. Det er også sådan en ting der gør at det virker lidt fesent. Da du bestilte dit domæne har du garanteret fået masser af mailadresser du kan oprette. Sæt en af dem op "info@beltguy.dk" eller lignende og sæt på. Jeg mangler også et CVR nummer på din side, hvis du vel og mærke har et.

Mvh

Ruben

Fra Göteborg
Tilmeldt 25. Sep 13
Indlæg ialt: 61
Fra  Caroline Kjelsmark Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Kan kun istemme mig de andres holdning; du skal ha læst korrektur på din side. Der er stadig alt for mange fejl i teksterne og det forstyrrer bare billedet for meget.

Ved ikke om det med at man får noget ekstra virkeligt tiltrækker kunder - det vigtigste er god og hurtig service og et godt udvalg.

Synes I fortæller for meget om Paypal på forsiden, det skal være et andet sted.


Held og lykke!!

Caroline

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)