Er der nogle af jer der har erfaringer med opstart af webshop igennem smartweb.dk? Er det et godt sted at starte? Eller har i andre anbefalinger? Modtages med kyshånd :-)
Jeg flyttede min 6 år gamle shop til Smartweb i Nov 2012. Jeg var lidt bekymret for hvordan det ville forløbe da man har hørt mange skrækhistorier.
Jeg var i dialog med Rasmus (chefen) og Henrik (kundeservice) og fik al den hjælp jeg kunne ønske mig. Flytningen gik smertefrit, og jeg har ikke fortrudt.
Smartweb er helt klart et sted jeg vil anbefale dig når du vil starte en webshop. Er du helt grøn, vil du helt sikkert stå med en masse udfordringer og spørgsmål, som du vil få masser af hjælp til.
P.S.
Jeg har ikke aktier i Smartweb, men er blot en glad kunde.
Ja ieg har gang i en demo, men puha det er lidt udfordrende når man ikke er skarp på it i forevejen! Men jeg kaster mig ud i det, og ser hvad jeg kommer frem til.. De der youtube-klip som er lavet til hjælp er i hvert fald alt værd for mig lige nu :-)
Har kun hørt gode ting om smartweb ind til videre.. Så der må jo være noget om det!