Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger Playstation 4 sponsor

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis I tror på konceptet, så gå i banken og lån pengene? :)  Alt andet er da useriøst i den størrelsesorden.

Tilmeldt 12. Mar 14
Indlæg ialt: 15
Fra  ProGame.dk Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Easy4Milo:

Derefter kontakt:

 El-giganten, komplett.dk, coolshop mm.

Jeg har haft kontaktet Coolshop, men vil lige prøve at kontakte de andre. Og så vil jeg så småt gå i gang med at sælge reklame plads på min hjemmeside

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Omkring det med at sælge reklame pladser tror jeg du skal undersøge priserne nøje, 1800 besøg er ikke ret meget, så nogle af de tal der har været nævnt skal du i mine øjne næppe forvente, det samme gælder bruger betaling.

Hvis folk skal sponsorere noget skal du nok se virkelig på hvad de præcis får ud af det. Ting som at det bliver nævnt i de næste 50 artikler x XX views osv.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Uldal:
Jeg prøver lige igen. Drop google ads og så tag kontakt til steder der sælger spil i stedet. Tilbyd dem et reklamebanner på jeres hjemmeside mod betaling, eksempelvis 3 måneder for 4000.- kr + moms for en forsideplacering, eller andet hvor der er mest trafik. 

Du skulle blive annoncesælger, hvis du kan hive de kroner ind ;) 

Tilmeldt 12. Jul 13
Indlæg ialt: 219
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du finder playstationen, så kan vi hjælpe dig med tilbehøret ;-) 

http://sesus.dk/konsol-tilbehor/ps4-tilbehor.html

 

Tilmeldt 12. Mar 14
Indlæg ialt: 15
Fra  ProGame.dk Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

WebShopSpørgsmål:

Hvis du finder playstationen, så kan vi hjælpe dig med tilbehøret ;-) 

http://sesus.dk/konsol-tilbehor/ps4-tilbehor.html

Skal nok skrive, når vi får anskaffet os en. :-) 

Fra Herning
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 36
Fra  Jesper Mikkelsen Fotografering Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige lidt konstruktiv kritik:

Gå siden igennem for stave- og grammatikfejl. Det er jeg sikker på vil give et bedre indtryk af siden.

Samtidig er den virkelig lang tid om at loade, hos mig. Selvom det ikke er fiber, har jeg en ok forbindelse. Var dog tæt ved at gå væk fra siden uden at have set den, da den det første lange stykke tid kun var hvid/uden indhold. Kør PageSpeed Insights på siden, og se hvor der kan forbedres.

- - -

Bortset fra det, er jeg enig med mange andre om at det ikke er mange penge, og en avisrute i 1-2 måneder vil tjene den hjem.

Var indtrykket dog mere professionelt, kunne det have været muligt at få den sponseret. Du skal således bare være meget mere opsat på hvad en sponsor får ud af det:

Hvordan bliver beløbet tjent hjem igen? Det er jo ikke velgørenhed. Se evt. Thorborgs video om at skaffe kapital. (Søg på youtube efter den)

Fra Vordingborg
Tilmeldt 21. Jun 13
Indlæg ialt: 21
Fra  Gabble Entertainment I/S Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christopher, 

Som de andre siger, så prøv at skaffe pengene selv. 

Jeg kører siden: Http://Gabblegaming.com vi har 5000-6000 om måneden i unikke besøgende. Har endnu ikke lykkes os at finde nogle "ordentlige" sponsere på nogle som helst måde. Vi har valgt indtil videre, indtil vi for kæmpet siden op, at leve med eventuelt underskud og kører Google Ads / Affiliate links

Der er utallige Gaming hjemmesider derude, så du skal op på en god portion besøgende, før at du bliver interessant for spil firmaerne. 

Udover det, som en anden også skriver. 

Få gået jeres hjemmeside igennem. Jeg sidder på en 50/50Mbit Fiber forbindelse, og jeg var nød til at reloade siden 4-5 gange, før at jeg kom ordentligt ind, og selv der loader den ekstremt langsomt.  Har faktisk opgivet at prøve at gå rundt på hjemmesiden, på grund af siden driller så meget. 

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)