Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CRM Sytemer uden finansafdelingen

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Nykøbing MORS
Tilmeldt 10. Feb 09
Indlæg ialt: 674
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey kloge aminoer 

Sidder lige og leder efter et "perfekt" CRM system - men syntes ikke lige jeg kan finde det rette !

Kravet til systemet er at flere skal have adgang dertil - så det skal være online system 
Og det financielle skal ikke indgå i systemet

Planen med systemet er at man notere hvilke kunder man har kontakt til og hvad som der er sket med kunden / aftalt med kunden
Der skal være mulighed for blot at indtaste kunderne - uden opgaver/komemntar

Systemet skal bruges til 4 mødebooker der skal kunne se hvem de skal kontakte og når de så har kontaktet emnet/kunden skal konsulenten kunen se hvad som er aftalt og evt. skal man kunne se hvis der er aftalt et møde med kunden! 

Hvad kan i anbefale ??
 

Leverandør af ALT til markedsføring, til ALLE !

Ekspert i små oplag - Tjek: www.kenn-bo-grafik.dk

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 11. Dec 09
Indlæg ialt: 22
Fra  Stepahead Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften Kenn,

Min erfaring fortæller mig, at der (næsten) er ligså mange CRM systemer, som der er firmaer der ønsker at bruge dem. Jeg, mit firma har de sidste to år udviklet løsninger specifikt til det pågældende firma. Oftest er dette faldet bedst ud i forhold til en pakkeløsning, da de er designet til, at passe flest mulige virksomheder. En af de ting mine kunder sætter stor pris på er, at løsningen er skaleret. Dette vil sige, at sælgerne får lige præcis de redskaber de skal bruge og mange gange selv har været med til at designe det færdige resultat. Dette giver en fantastisk styrke, da alle er med i udviklingsfasen og man ikke får den typiske utilfredshed ved ny integration af software. Nå, det blev vist en længere smøre :-) men pointen er at, det kan godt betale sig at bruge god tid på undersøgelsen af markedet. Det mest ærgerlige er at, man bruger en masse penge på, at øge værdien mellem kunden og virksomheden, der blot ender med at være endnu et værktøj i kassen, man ikke får brugt. Har du spørgsmål er du meget velkommen til at kontakte mig.

God weekend,

Mvh Christian

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)