Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mentor el. partner med erfaring indenfor opstart af webshop søges

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Fredericia
Tilmeldt 31. May 13
Indlæg ialt: 12
Fra  APMedie Skrevet kl. 04:57
Hvor mange stjerner giver du? :

For at uddybe overskriften, søger jeg en person med erfaring i opstart af en webshop, der muligvis kan fungerer som en mentor eller samarbejdspartner alt afhængigt af engagement og interesse i projektet.

Branchen er medieproduktion, hvor jeg sidder med et katalog af produkter, idéer samt en vision der vil være unikt her i Danmark, men ud fra en markedsanalyse vil kunne have potentiale. For at give en kort indblik i projektet, så drejer det sig om en "traditionel webshop" med mulighed for udvidelse til utraditionelle fysiske butikker / workshops.

Jeg søger en der kan guide mig igang eller fungerer som partner, da jeg har høje mål og ser en rigtig stor mulighed for vækst, samt at skabe en forretning der kan sætte sig solidt på området. Det vil være en bonus hvis du har interesse i branchen samt konceptet, da det vil styrke fundamentet samt mulighederne.

Jeg ser frem til en henvendelse, hvorved vi kan snakke mere omkring projektet.

Jeg kan kontaktes herinde, via mail eller min hjemmeside www.APMedie.dk 

Mvh

Asmir P.
Ejer & Producer - www.APMedie.dk 

e-mail: mail@apmedie.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kører da allerede med Salient-WP-themet. Så er det da bare at smække en Woo-commerce oven på ;)

Fra Fredericia
Tilmeldt 31. May 13
Indlæg ialt: 12
Fra  APMedie Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter, ja det kunne være en mulighed som kort var i overvejelserne, men APMedie.dk er mit online portfolio som medieproducer, hvilket jeg vil holde adskilt fra dette projekt.

Det tekniske indenfor at oprette en hjemmeside osv vil ikke være mit største problem, men søger mere en der har erfaring med webshops som jeg kan plukke hjernen lidt på med hensyn til praktiske ting, papirarbejde, lager, kundeservice, betaling osv.

Jeg er igang med at sammensætte min forretningsplan, så den også eventuelt kan fremvises til en mulig investor udenfor dette forum eller på Amino kapital. Men det er mere med hensyn til hvis og når der skal etableres en fysisk butik / workshop til projektet, men ind til da sidder jeg inde med rigtig mange spørgsmål angående webshoppen som jeg håber på der er en der kan komme med noget input på.

Fra Kjellerup
Tilmeldt 10. Dec 13
Indlæg ialt: 53
Fra  SmartWeb Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Asmir!

Jeg har tidligere været mentor, dog i en anden branche, hvis du har brug for at åbne posen med dine tanker og udfordringer er du velkommen til at skrive til mig så vi kan tage det over telefonen. Så kan jeg i hvert fald se om jeg har den røde tråd i det du søger. Men det tror jeg nu nok ;-) Du kan linke op med mig på linkedin her:http://dk.linkedin.com/pub/flemming-kjær-vibjerg/84/a49/a28

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)