Dog er den en ting der irriterer mig lidt, boksen vores kunder siger:
Hr. Bæk & Fr. Jensen - er det bare mig eller er det en smule gammeldags og upersonligt, ville det ikke være bedre at få et fornavn på i stedet for titel ?
Ellers en lækker og overskuelig side med nogle fede produkter
Hej Martin.
Tusind tak fordi du ville tage et kig på min nye tapetwebshop nicetapet.dk
Jeg giver dig helt ret i at det ser lidt gammeldags ud, med de manglende fornavne i den boks. Jeg må lige høre om, jeg må nævne deres navne, og så kommer de selvfølgelig på
Jeg var lige inde og kigge igen..... ser nu at to billeder har samme titel ( Solnedgang i sydens sol ) Det billed jeg refererer til er ikke blevet ændret, hvorimod det andet ser helt korrekt ud
Jeg er helt med på at målene er korrekte, og at der bare skal byttes rundt på "højde" og "bredde"
Kan du iøvrigt levere specielle størrelser ? F.eks ( højde 2,6m ) x ( bredde 6,0m ) og hvad ville prisen i givet fald lyde på ?
I forhold til dine produkt billeder, så er de ikke særlig skarpe... :-)
Hej Martin.
Tak for dit indlæg
Hvilke links er det du mener på forsiden af nicetapet.dk?
Der er en del billeder, som ikke er gode nok. Men det er fordi de er blevet flyttet over, fra min anden side maler-maling.dk og derovre er de ikke, lagt ind i nær så stor størrelse. Så det er et arbejde jeg skal have gjort, når tiden kommer
Flot side, godt sat op layout mæssigt og god brug af en enkelt gennemgående farve (grøn). Men jeg har et par ting:
- Drop Stock-billderne. De er upersonlige og jeg har set det billede du bruger til Trustpilot adskillige gange. Fortæl en historie med dine billeder.
- Det irreterer mig at underpunkterne i menuen ikke kommer frem når jeg fører musen over. Det er en konvention i webdesign at gøre dette, og vil fovirre brugeren.
- Overvej om du ikke skulle implementere en "Hurtig-køb" funktion når brugeren fører musen over en vare. Her mener jeg at der kommer en knap hvor du kan vælge antal og tryk køb for derefter at blive ført til kurven.
- Din FAQ består af tre spørgsmål der sagtens kunne blive vist sammen med din "Hurtig Levering, Fri fragt"-linje. Her tænker jeg noget i stil med "Levering 1-2 dage (GSL/Post DK)" i stedet for blot "Hurtig Levering". Derefter kan du sende en besked til kunden sammen med ordrebekræftelsen om hvordan man kan returnerre/kontakte support.
Blot MEGET utroværdigt, at man beskriver 2 trustpilots anmeldelser som man umildbart selv har fundet på. Mange starter med at kigge på trustpilots, i dette tilfælde tror jeg de fleste var smuttet langt væk, når man finder ud af, at man snyder.