Jeg har haft problemer da banken skiftede iban nr i forbindelse med en sammenlægning. Jeg lagde den nye iban kode ind i pay pal og ups, kunne ikke overføre penge til banken mere. Jeg kommunikerede med pay pal, som sagde flere gange at det ville blive opdateret, efter et par uger var det stadigt ikke, så kontaktede jeg igen pay pal, hvor løsningen var at jeg skulle bruge det gamle iban nr, der kører det så igen. De bedste hilsener Finn |
Vi har prøvet det samme med vores bank. og rettede henvendelse til både bank og Paypal. Efter lidt skriveri fik vi alle papirene på transaktionen fra Paypal og henvendte os så til Banken igen. Banken påstod hårnakket at det var paypals skyld. men efter en måneds tovtrækkeri med banken og adskillige opringninger fandt vi ud af at banken afviste pengene fra paypal, med begrundelse om at transaktionen virkede mystisk og upålidelig. desværre ville banken ikke rette ved det og resultatet var at vi åbnede en konto i en anden bank hvor vi kunne modtage betaling. og så derefter overføre med alm bank overførsel. desværre er der nogle banker som generelt gør det sværer for erhvervsdrivende at bruge deres servicis. det er banker som traditionelt henvender sig til lønmodtagere og ikke til erhvervslivet.