Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Integration fra webshop til Dinero - hvad sker det hos Dinero ?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Knabstrup
Tilmeldt 18. Sep 08
Indlæg ialt: 49
Fra  Nauticum ApS Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg bruger p.t. e-conomic og er integreret med min webshop hos Dandomain via e-gate. Super let !

Men .......  e-conomic er blevet rigtigt dyrt. Selvfølgelig er det positivt at have så mange posteringer at jeg ryger op i næste abonnementspris, men jeg vil da gerne betale mindre og så bruge pengene på f.eks. markedsføring i stedet. Det giver jo meget mere mening.

Jeg har overvejet at skifte til Dinero, men det er ikke muligt blive integreret med systemet hverken via iex.dk eller e-gate.dk.

Hvad er planerne hos Dinero ?

Er der andre medlemmer af Amino der har gode idéer til at spare penge på den utroligt spændende bogføring  :-)

V.h. Mai-Britt, OnlineGruppen

 

 

Fra Kastrup
Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 33
Fra  YouWe ApS Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mai-Britt,

Vi er certificerede DanDomain Design Partner, og har bl.a. lavet den officielle integrations-app mellem DanDomain og Mailchimp. Vi står klar til at lave en Dinero App, i det øjeblik Dinero åbner for deres nye Webshop API.

Det vil ligesom alle andre apps i DanDomains Appstore være en lav månedlig omkostning, ligesom du kender det fra e-gate og iex.

Du er meget velkommen til at skrive til mig på morten@youwe.dk, hvis du vil være beta-tester, når vi når langt nok til det.

Med venlig hilsen

Morten Sakariassen

YouWe ApS

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 836
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Kjellerup
Tilmeldt 10. Dec 13
Indlæg ialt: 53
Fra  SmartWeb Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 26. Jan 15
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mai-Britt

Se følgende trådhttp://www.amino.dk/forums/t/247283.aspx#1587614 

Martin Thorborg svarer følgende:

Der kommer et meget begrænset API til kassekladden på et eller andet tidspunkt. Men det har lav prioritet i forhold til at gøre Dinero endnu lettere at bruge. 

Først og fremmest er der meget få i vores målgruppe der har brug for API.
Dertil kan det lægge et stort pres på vores system, som vi i forvejen arbejder hårdt på at sørge for er hurtigt, selvom vi får rigtig mange nye brugere.
Og så har vi mange ting der også skal laves, som mange flere af vores brugere efterspørger.

Slutteligt ser vi flere af vores konkurrenter, der laver nye features på samlebånd og dermed gør deres løsninger rigtig svære at bruge og det vil vi ikke.

Så der er mange årsager til at API kommer når det kommer og dertil ikke vil være super avanceret.

De bedste hilsner

Martin

De bedste hilsner

Camilla

Fra København
Tilmeldt 10. Nov 14
Indlæg ialt: 22
Fra  Debitoor Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mai-Britt

Jeg arbejder hos Debitoor, som er et regnskabsprogram udviklet i e-conomic. Debitoor har et åbent API, som gør det muligt netop at integrere din webshop med dit regnskabsprogram.

Du kan kigge på Debitoors funktionsliste, hvor du finder de funktioner, der er i programmet sammen med priserne på de forskellige pakker, vi tilbyder.

Hvis du giver det et forsøg, hører vi meget gerne dine kommentarer i vores feedbackforum.

@Morten fra YouWe: I er meget velkomne til at kigge på en integration med Debitoor, som kan hjælpe Mai-Britt. Og måske hun kunne være testperson, som du foreslår?

Mange hilsner

Majbritt, online editor,
Debitoor

Fra Kastrup
Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 33
Fra  YouWe ApS Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

@Flemming: Ifølge Dineros Roadmap (https://dinero.dk/om-dinero/roadmap/) kommer der et begrænset API, der gør det muligt at overføre samlet omsætning til kassekladden via API. Jeg havde dog fået opfattelsen af at det var lidt tættere på, men jeg kan se det står under "På den lange bane".

@MajbrittRJ: Du må gerne få en fra jer til at kontakte mig, så vi lige kan tale om det. Jeg kan kontaktes på tlf. 33111127 eller på morten@youwe.dk

Fra Knabstrup
Tilmeldt 18. Sep 08
Indlæg ialt: 49
Fra  Nauticum ApS Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Tak for din tilbagemelding og det vil jeg vende tilbage til, hvis der kommer et billigere alternativ til e-conomic som Dandomain kan spille sammen med.  Lige p.t. ser det ud til at Dinero ikke ønsker webshop-kunder, for så ville de nok prioritere en integration. 

Dejligt med så mange svar mange andre også. TAK ! 

Foreløbigt må jeg vist bide i det dyre æble og fortsætte med e-conomic.

v.h. Mai-Britt

 

Fra Knabstrup
Tilmeldt 18. Sep 08
Indlæg ialt: 49
Fra  Nauticum ApS Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld manglende ord - tror sørme dette system smider ord og bogstaver ud i flæng ligesom Facebook Wink

Fra Knabstrup
Tilmeldt 18. Sep 08
Indlæg ialt: 49
Fra  Nauticum ApS Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Majbritt

Tak for dit svar. Jeg har kigget kort på Debitoor, som jo åbenbart er på engelsk. I forvejen er jeg ikke så godt til regnskab - jeg er jo egentlig sælger - så at skulle fixe mit regnskab på engelsk er nok lige lidt for stor en mundfuld  :-)

v.h. Mai-Britt

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)