Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Klar til webshopping, hjemmeside?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Vordingborg
Tilmeldt 5. Aug 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har det produkt jeg vil videre sælge.. Men nu mangler jeg en hjemmeside, er der nogen der eventuelt kan hjælpe med at finde en god hjemmeside, som designer godt og billigt. Så jeg kan sælge mit produkt.

Fra Jægerspris
Tilmeldt 8. Oct 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du selv kan lave det, så er det rimeligt nemt at lave i Bricksite.com. Jeg har lavet en webshop selv i det system. Det er dansk. Og billigt!

Fra Næstved
Tilmeldt 28. Jul 15
Indlæg ialt: 8
Fra  Jakob Spodsberg Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Buddi

Jeg kan se at du er fra Vordingborg. Jeg selv bor halvvejs mod Næstved.

Jeg arbejder med webdesign på hobbyplan lige nu, men hvis du sender mig en mail eller besked, så kan vi snakke om det.

Mvh Jakob Spodsberg

Tilmeldt 2. Jul 15
Indlæg ialt: 60
Fra  www.netglobe.dk Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Buddi

Vi har gode erfaringer med Prestashop, vi installerer gerne en prestashop gratis til dig, så kan du selve oprette og vedligeholde din shop :-).  Kontakt os gerne på info@netglobe.dk, så kan vi naturligvis se lidt nærmere på det. 

Du kan læse mere på vores facebook eller på vores hjemmeside http://www.netglobe.dk

Lige nu tilbyder vi gratis webhotel på pro1, Brug rabatkoden "juli2015dk" Kom igang allerede nu.

Netglobe.dk - Kvalitets webhotel med høje oppetider, effektive backup rutiner, lynhurtige svartider og meget mere. 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Buddi 

Jeg vil meget gerne give dig til bud på hvorledes vi kunne hjælpe dig med at få opsat en flot og moderne hjemmeside med tilhørende webshopmodul. Du kan se et stort udvalg af vores kunders webshops på vores egen hjemmeside: www.erhvervshjemmesider.dk. Her kan du også læse om vores baggrund samt hvordan vi arbejder. 

Smid mig en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk, eller giv mig et kald på tlf. 27 58 02 92. Så finder vi en god løsning til dig :-) 

Hav en dejlig aften! 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)