Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

QualitySound - En ny spiller på markedet

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Slangerup
Tilmeldt 12. Sep 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle mediværksættere

Mit navn er Christian Jensen. Jeg har i år afsluttet min studentereksamen fra Handelsgymnasiet i Hillerød og jeg går nu med en lille iværksætterdrøm i maven hvor jeg ønsker at starte min egen virksomhed. Jeg er kommet på idéen med QualitySound og har arbejdet på denne et lille stykke tid. I den forbindelse har jeg kreeret et lille spørgeskema til at afdække markedet og hvorledes mit fokus skal være i mit salg af produkter til mine fremtidige kunder. I den forbindelse ville jeg høre om der var en enkelt eller to af jer der kunne give lidt feedback på mit spørgeskema ift. om der virker let og forståeligt for besvarelsen af dette. Derudover vil jeg selvfølgeligt også gerne ønske at mange af jer vil hjælpe mig på vejen med en besvarelse på spørgeskemaet. Det tager blot et minut eller to. På forhånd mange tak for jeres tid!

Christian :-)

Linket til spørgeskemaet er her: https://da.surveymonkey.com/r/3HQMWMT

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

jeg vil da rigtig gerne give lidt kritik på dit skema.

Nu har jeg udfyldt skemaet, og hvad ved du så om mig som kunde som kan være nyttig for dig som sælger?
her tænker jeg på informationer som du ikke allerede kan finde på nettet uden at skulle spørge din fremtidige kunder.

Basal set ikke det hel store.

Hvis du vil vide hvem dine kunder er/kan blive må du gå et spadestik dybere.

Her er lige et par ting til eftertanke.

Hvad er mine præference for lyd
Hvad har jeg af udstyr lige nu
Er jeg vinyl junkie, til streaming eller syntes jeg bare at de små hvide plastikpropper som følger med en Iphone er verdens bedste.
Er jeg til in Ear, lukket kop eller........
Min indtægtsstatus, hænger den sammen med de produkter du vil sælge
Hvilke platforme bevæger jeg mig på
osv.osv........

Jo smaller din webshop er, jo flere kræfter skal du bruge på at afdække dine kunder, købsvaner og behov.

Det er naturligvis lettere med en bred webshop hvor du skyder lidt med spredhagl og derigennem rammer dine kunder. Men du ved jo også at en bred shop kræver større budget og varelager.

Fra Slangerup
Tilmeldt 12. Sep 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Fantastisk god respons! Jeg takker mange gange for den Fresno Bob!
Jeg kan godt se hvad du mener og går straks i gang med at gentænke spørgeskemaet og få nogle af de prioriteringer ind som du blandt andet nævner! :-)

Fra Slangerup
Tilmeldt 12. Sep 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Fresno Bob

Jeg har nu opdateret spørgeskemaet og tænkte på om du endnu engang vil give dit besyv med til om der er andre ting der bør have fokus end de i forvejen eksisterende ændringer?

På forhånd tak.

Christian :-)

Ps. andre må også meget gerne byde ind!

https://da.surveymonkey.com/r/3HQMWMT

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har nu min mailadresse :)

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian R. Jensen:

Hej Fresno Bob

Jeg har nu opdateret spørgeskemaet og tænkte på om du endnu engang vil give dit besyv med til om der er andre ting der bør have fokus end de i forvejen eksisterende ændringer?

På forhånd tak.

Christian :-)

Ps. andre må også meget gerne byde ind!

https://da.surveymonkey.com/r/3HQMWMT

Gør jeg da gerne...

1. Du skal måske lige rykke en smule rundt på spørgsmålene så de er grupperet i forhold til relevans.

2. Ved spørgsmål 6 burde der måske være noget med musik..

3. efter spørgsmål 7, hvad med at spørge ind til kundernes mærkevare præferencer 

4. Spørgsmål 8 bør nok være årlig husstandsindtægt

5. Skal der noget med omkring husstanden hvordan den ser ud, kone, børn...

6. Spørgsmål 9. Her bør du nok ændre overskriften til langvarig forbrugsgoder

7. Hvad med at spørge indt til hvornår kunden sidst har købt en par hovedtelefoner og evt. prisen på disse.

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det en fysisk butik eller netbutik du tænker på.

Fra Slangerup
Tilmeldt 12. Sep 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Fresno Bob:

Gør jeg da gerne...

1. Du skal måske lige rykke en smule rundt på spørgsmålene så de er grupperet i forhold til relevans.

2. Ved spørgsmål 6 burde der måske være noget med musik..

3. efter spørgsmål 7, hvad med at spørge ind til kundernes mærkevare præferencer 

4. Spørgsmål 8 bør nok være årlig husstandsindtægt

5. Skal der noget med omkring husstanden hvordan den ser ud, kone, børn...

6. Spørgsmål 9. Her bør du nok ændre overskriften til langvarig forbrugsgoder

7. Hvad med at spørge indt til hvornår kunden sidst har købt en par hovedtelefoner og evt. prisen på disse.

Det er en fornøjelse med den fantastiske feedback Fresno Bob! Mange tak skal du have! Jeg er i gang med at rette det til og vil ligge den næste version op snarest. Jeg håber det kan ramme noget nær det endelige :-)

Det er godt at høre Simon!

Det er i udgangspunktet en netbutik, men på sigt kan det da godt være det bliver en fysisk butik hvis det bliver efterspurgt :-)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)