Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop som kassesystem?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Bagsværd
Tilmeldt 6. Feb 15
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvilken løsning jeg skal vælge.

Jeg ejer en webshop som har kørt i 6 mdr. Til november skal jeg åbne klinik og vil derfor også sælge produkter fra webshoppen fysisk og derudover behandlinger. 

Til dette skal jeg bruge en form for kasse system. Jeg har kigget på div. booking systemer der indeholder kassesystemer, da jeg skal have et booking system også. Jeg er kigget på systemer der kan integreres med webshoppen og styre lager, men løsninger bliver for dyre i starten. Klinikken vil kun være åben på deltid, og jeg tænker at rette lageret manuelt i webshoppen når jeg sælger en vare i klinikken.

Mit spørgsmål er hvilke krav der er til et kasse system? Kan jeg bruge min webshop, også blot oprette salget fra klinikken som en ordre i shoppen? 

Har i andre gode løsninger og ideer der kunne være interessante for mig, så hører jeg det gerne. 

Jeg har kigget på CBIT som umiddelbart er for dyr en løsning i her i min opstart. Derudover Gecko booking som også har kasse system (og kan intereres med dinero). 

Tak på forhånd.

www.minta.dk - En webshop med alt i neglelak og tilbehør! Et kæmpe univers af farver!

Fra København
Tilmeldt 2. Feb 09
Indlæg ialt: 21
Fra  VRweb Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Hvis du har en WooCommerce webshop, så er det muligt at have en webshop, som også fungerer som en POS. Der findes plugins til dette formål.

https://wordpress.org/plugins/woocommerce-pos/

Du kan til og med koble det til Dinero, hvis du anvender dette: https://dinero.dk/integrationer/woocommerce/

Sig til hvis du har brug for hjælp med dette.

Fra Bagsværd
Tilmeldt 6. Feb 15
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit input men det har jeg desværre ikke :-(

www.minta.dk - En webshop med alt i neglelak og tilbehør! Et kæmpe univers af farver!

Tilmeldt 6. Sep 15
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Performance-based Influencer Marketing - InfluencerFlow by SebastianHorberg.com

Fra Bagsværd
Tilmeldt 6. Feb 15
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sebastian, tak for dit input. Det må jeg lige kigge på!

www.minta.dk - En webshop med alt i neglelak og tilbehør! Et kæmpe univers af farver!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)