Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Privat chokolademælk producent søges.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Amino.

Jeg er ved at etablere et Kakaomælk brand, og har derfor valgt at producere det selv. Vi har derfor valgt at leje ind i et relativt mindre køkken, og vi vil gerne have en ttil overse produktionen. 

Du skal meget gerne have erfaring, og er villig til at arbejde med en startupløn. Det er i København.

Der er snakke om almindelig kakaomælk i starten, men vil udvides. Kan du klare dette, så send en pb eller skriv herind :)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12667
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Der render nok ikke ligefrem mange Chokolademælk producenter rundt.  Måske du skulle søge efter en mejerist, levnedsmiddel tekniker eller en Mejeriingeniør.

Hvorfor får du ikke et mejeri til at producere din vare, frem for at du skal til skulle anskaffe dig dyrt udstyr til bl.a UTH pasteurisering .... osv.    

 

Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Danske mejerier er ikke ligefrem nemme at finde, som vil producere det. . Jeg har søgt, og de kan ikke findes.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12667
Skrevet kl. 01:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder da lidt mærkeligt, hvilke mejerier har du prøvet?

Fra Nibe
Tilmeldt 25. Apr 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 06:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har flere muligheder end som så. Dog kan du ikke komme med en ide og banke på hos Arla Foods Esbjerg, der producerer kakaomælk, og få dem til at hjælpe dig videre. 

Du skal ud og finde et mindre gårdmejeri der er villig til at hjælpe dig videre fra forsøgsstadiet, og som kan producere helt små batch.

Jeg håber det lykkes for dig, det er altid spændende med nye produkter.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)