Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Godt Nytår - tilmelding til Google

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Harboøre
Tilmeldt 8. Jul 07
Indlæg ialt: 106
Fra  DecoyUniverse.com Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Dette er blot et indlæg lavet for at Google gerne hurtigst muligt skal finde denne nye webshop www.decoyuniverse.com

Har læst herinde at bedste måde at gøre dette på er ved at oplægge et link på et velbesøgt forum som Amino, så hvis nogle vil må i meget gerne dele dette link.

MVH Flemming

Fra Harboøre
Tilmeldt 8. Jul 07
Indlæg ialt: 106
Fra  DecoyUniverse.com Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Så gik der alligevel noget galt!! er der nogen der kan fortælle mig hvorfor mit link i stedet ender hos min danske webshop www.jagtkiosken.dk, da jeg jo har skrevet www.decoyuniverse.com ?

De er 2 forskellige shops som jeg styrer fra samme backend, men hvad ligger fejlen i at begge links linker til min danske webshop, og hvordan retter jeg det?

MVH

Flemming 

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg går ud fra du kører med Prestashop multishop. Du skal sørge for at den shop, der ikke er dit hoveddomæne, er sat op som et Addon domæne. Derudover skal din multishop indstillinger også være opsat korrekt - prøv evt. at sætte et screenshot ind :)

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Flemming Ørts:

Dette er blot et indlæg lavet for at Google gerne hurtigst muligt skal finde denne nye webshop www.decoyuniverse.com

Har læst herinde at bedste måde at gøre dette på er ved at oplægge et link på et velbesøgt forum som Amino, så hvis nogle vil må i meget gerne dele dette link.

MVH Flemming

Du kunne også sætte linket ind i din signatur på Amino, og så deltage konstruktivt i forskellige tråde.

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Fra Harboøre
Tilmeldt 8. Jul 07
Indlæg ialt: 106
Fra  DecoyUniverse.com Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bulldesign

jeg har ganske rigtigt en prestashop multishop. Tror desværre det er lidt for kompliseret til at jeg selv tør rode ret meget med det, ved ikke engang hvilken side i multishop opsætningen det er du vil have mig til at linke til!

menZip it! tak for din hjælp

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Flemming Ørts:

Hej Bulldesign

jeg har ganske rigtigt en prestashop multishop. Tror desværre det er lidt for kompliseret til at jeg selv tør rode ret meget med det, ved ikke engang hvilken side i multishop opsætningen det er du vil have mig til at linke til!

menZip it! tak for din hjælp

Hej Flemming,

Prøv at sende en mail til ha@bulldesign.dk med info/login til din Prestashop, så skal jeg nok sætte det op for dig.

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)